کد خبر : 1837988 | 22 مرداد 1401 ساعت 01:34 | 81.8K بازدید | 17 دیدگاه

امروز فقط دو دقیقه اما ...

لیگ در انتظار حضور ثابت این فوق ستاره!

بازیکن سابق تیم ملی پرتغال حضور کوتاه مدتی در بازی استقلال – سپاهان داشت اما در پایان، این پیروزی بزرگ را در کنار همبازیانش و مورایس جشن گرفت.

لیگ در انتظار حضور ثابت این فوق ستاره!

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل فرناندز قرار بود در بازی با خوشه طلایی از ابتدا در ترکیب تیم سپاهان قرار بگیرد اما در گرم کردن مصدوم شد و جای خود را به یکی از هافبک‌های میانی تیم داد و به همین خاطر در بازی با استقلال از ابتدا در ترکیب تیم به میدان نیامد. او در همان دقایق کوتاه یک پاس خوب داد و دو سه لمس توپ خوب داشت تا نشان دهد یک بازیکن با کیفیت است و بی جهت نبود که سال های سال مورد توجه بود و بازی در ترکیب تیم ملی پرتغال را هم تجربه کرد.

بدون شک لیگ برتر در انتظار حضور ثابت این بازیکن فوق ستاره است. فرناندز اگر چه 36 ساله است اما اکنون هم با کیفیت فوتبال بازی می‌کند. شاید دوندگی کمتری به نسبت سال های گذشته داشته باشد اما توپ را تصاحب می‌کند و پاس‌های خوب تیم را راه می اندازد. عمق را خوب می بیند و خلاصه اینکه در میانه میدان یک بازیکن موثر است.

1734658

او در مصاف استقلال–سپاهان به جای مسعود ریگی وارد میدان شد اما شاید در بازی‌های آینده یک گام جلوتر از مسعود ریگی بازی کند. اینکه به دروازه نزدیک‌تر باشد تا پاس های موثر بدهد. سپاهان در هفته های بعدی با حضور ثابت این بازیکن و شاید هم کامسوبا تبدیل به تیم بهتری خواهد شد. اما صرف نظر از این مسائل حضور چنین بازیکنانی در لیگ برتر توجه رسانه‌های خارجی به لیگ ایران را بیشتر خواهد کرد و از همه مهم‌تر کیفیت بازی های لیگ برتر را بیشتر می‌کند. سپاهان به خوبی نشان داد با دستمزدهایی که در ایران پرداخت می‌شود؛ می‌توان بازیکنان اسمی و با کیفیت را در اختیار گرفت.

دیدگاه‌ها