کد خبر : 1837998 | 22 مرداد 1401 ساعت 09:42 | 63.1K بازدید | 78 دیدگاه

خشم هواداران مسی: توپ طلا دیگر اعتبار ندارد!

هواداران لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، از غیبت این بازیکن در فهرست 30 نامزد دریافت جایزه توپ طلا به شدت خشمگین هستند.

خشم هواداران مسی: توپ طلا دیگر اعتبار ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، فرانس فوتبال شب گذشته فهرست اولیه نامزدهای دریافت جایزه توپ طلا را معرفی کرد و در این بین نامی از لیونل مسی دیده نمی‌شد. 
این ستاره آرژانتینی رکورددار کسب این جایزه ارزشمند به حساب می‌آید و سال گذشته نیز در حالی که بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان معتقد بودند که روبرت لواندوفسکی شایسته‌ترین بازیکن برای دریافت توپ طلاست، بار دیگر این جایزه را به خانه برد. 
اما جدایی او از بارسا و پیوستنش به پاری سن ژرمن و نمایش نه چندان خوبی که در فصل اول حضورش در این تیم ارائه کرد باعث شد که نامی از او در فهرست 30 نامزد دریافت توپ طلای 2022 نباشد. 
همین اتفاق باعث ناراحتی و خشم بسیاری از هواداران این بازیکن شد و واکنش آنها را در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر به همراه داشت. 

1725644
یکی از آنها در صفحه خودش در این باره نوشت:«این سرقت است. چنین جایزه مسخره‌ای دیگر هیچ اعتباری ندارد.»
کاربر دیگری با اشاره به انتقادهای مطرح شده از توپ طلا در سال‌های قبل نوشت:« مردم مدام داستان‌هایی را درباره این که توپ طلا همیشه مسی را ترجیح می‌دهد مطرح می‌کردند اما او این بار در 30 نامزد نهایی هم نیست، حالا چه توجیهی دارید؟»
هوادار دیگری اظهار داشت:« لعنتی! آنها رونالدو را در این فهرست قرار داده‌اند اما خبری از مسی نیست؟؟؟؟ این یک سرقت آشکار و بی‌احترامی است!»
یکی از هواداران این بازیکن که طرفدار بارسلونا به نظر می‌رسد نیز با انتشار عکسی از مسی و نیمار در کنار هم در مراسم توپ طلا نوشت:« اگر مسی و نیمار در فهرست نامزدهای دریافت توپ طلا قرار ندارد یعنی کار این جایزه رسما به پایان رسیده است.»
یکی از کاربران نیز با کنایه به این اتفاق نوشت:« سباستین هالر برای دریافت توپ طلا انتخاب شده است اما مسی و نیمار نه، شاید زمان آن رسیده است که ورزش جدیدی را برای دنبال کردن انتخاب کنم.»

دیدگاه‌ها