کد خبر : 1838004 | 22 مرداد 1401 ساعت 10:21 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی قهرمان سرشناس انگلیسی از رینگ بوکس

تایسون فیوری، قهرمان انگلیسی، تصمیم گرفت در روز تولد 34 سالگی‌اش رسما بازنشستگی‌اش از دنیای ورزش حرفه‌ای بوکس را اعلام کند.

خداحافظی قهرمان سرشناس انگلیسی از رینگ بوکس

به گزارش "ورزش سه"، فیوری از مدت‌ها قبل اعلام کرده بود که در حال بررسی شرایط اعلام بازنشستگی‌اش است و قصد ندارد بیش از این به حضور در رینگ بوکس ادامه دهد. 
او روز گذشته پستی را در صفحات رسمی‌اش در شبکه‌های اجتماعی منتشر و به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر قصد حضور در مسابقات را ندارد. 
این قهرمان دو دوره بوکس سنگین وزن جهان نوشت:« از همه کسانی که نقشی در زندگی حرفه‌ای من در طول این سال‌ها داشتند بسیار سپاسگزارم. پس از مکالمات طولانی بالاخره تصمیم گرفتم که از این ورزش جدا شوم و باید در روز تولد 34 سالگی‌ام از بوکس خداحافظی کنم.»

1612925

فیوری سپس بسیاری از کسانی که از نظر او نقشی در پیشرفت و موفقیتش در این رشته ورزشی داشتند، تشکر کرد و در ادامه نوشت:« اگر نام کسی را جا انداختم معذرت می‌خواهم چون افراد بسیاری هستند که باید نام ببرم! بسیار از همسرم که بیشتر از هرکسی به من کمک کرد ممنونم. و بیشتر از همه خدا را شکر می‌کنم. به زودی همه شما را در سمت دیگر رینگ می‌بینم. 2022-2008»
این خبر برای بسیاری از هواداران این بوکسور و همچنین علاقمندان به این ورزش شوکه‌کننده بود چراکه او هفته گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد بار دیگر به رینگ مبارزه برگردد و رقابتی را برابر درک کیزورا برگزار کند اما به نظر می‌رسد که تصمیمش در این باره تغییر کرده است.

دیدگاه‌ها