کد خبر : 1838013 | 22 مرداد 1401 ساعت 10:54 | 8K بازدید | 12 دیدگاه

پس از یک فصل پر فراز و نشیب؛

هوای آسمان یاسین دوباره آفتابی شد

حضور یاسین سلمانی در ترکیب اصلی سپاهان مقابل استقلال نشان می‌دهد مورایس، حساب ویژه‌ای در فصل جدید روی این بازیکن جوان و مستعد باز کرده است.

هوای آسمان یاسین دوباره آفتابی شد

به گزارش "ورزش سه"، یاسین سلمانی هافبک تیم فوتبال سپاهان در لیگ بیستم بود که با اعتماد محرم نویدکیا رفته رفته به ترکیب اصلی رسید و با عملکردی که ارائه کرد خودش را به عنوان پدیده مسابقات معرفی کرد و توسط دراگان اسکوچیچ به تیم ملی هم دعوت شد، اما روزهای سخت این بازیکن جوان در راه بودند.
سلمانی پس از درخشش با تیم امید در لیگ بیست و یکم دیر به اردوی سپاهان اضافه شد و تا به خودش آمد و دوباره به ترکیب اصلی رسید، در دیدار رفت برابر پیکان با کشیدگی همسترینگ مواجه شد. او در مهم‌ترین هفته‌های فصل که سپاهان بازی‌های سنگینی را مقابل پرسپولیس، فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک پیش رو داشت، از دسترس محرم نویدکیا دور ماند و وقتی که به ترکیب برگشت دیگر نه سپاهان حال و روز خوشی داشت و نه خودش توانست عملکرد فصل گذشته‌ را تکرار کند تا از اردوهای تیم ملی هم جدا شود.

1734688
شاید هم به دلیل همین عملکرد بود که این بازیکن از لژیونر شدن به هر قیمتی صرف نظر کرد و قراردادش با سپاهان تمدید شد تا در فصلی که منتهی به جام جهانی می‌شود با حضور در ترکیب اصلی تیمش شانس بیشتری برای رسیدن به مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی دنیا داشته باشد.
یاسین سلمانی 20 ساله که از آکادمی سپاهان رشد کرده و حالا به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شده، روز گذشته پس از یک فصل پر فراز و نشیب در ترکیب اصلی قرار گرفت و در نیمه دوم توانست روی پاس خوب علی‌نژاد نبوغش را به رخ بکشد و گل اول مسابقه را به نام خودش بزند؛ نمایشی که حالا این امیدواری را نزد هواداران سپاهان ایجاد کرده تا دوباره نسخه‌ای از سلمانی را ببینند که متفاوت با فصل گذشته باشد. البته با آماده شدن مانوئل فرناندز بی‌شک سلمانی کار دشوارتری برای حضور در ترکیب اصلی پیش رو دارد.

1734689
ویدئو: 257273

دیدگاه‌ها