کد خبر : 1838017 | 22 مرداد 1401 ساعت 10:59 | 19.7K بازدید | 1 دیدگاه

معضل ستاره فرانسوی بارسا؛ چرا قرارداد کُنده ثبت نشد؟

ژول کُنده، مدافع فرانسوی بارسا، تنها خرید جدید این تیم است که قراردادش به صورت رسمی ثبت نشده است.

معضل ستاره فرانسوی بارسا؛ چرا قرارداد کُنده ثبت نشد؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته موفق شد قراردادهای بازیکنان جدیدش را به صورت رسمی به ثبت برساند اما در این بین اثری از کُنده دیده نمی‌شد. 
مدیران بارسا روز گذشته اعلام کردند که اهرم اقتصادی چهارم را هم فعال کرده‌اند تا بتوانند خریدهای جدید تابستانی‌ را به صورت رسمی در لالیگا ثبت کنند. 
به این ترتیب قراردادهای روبرت لواندوفسکی، رافینیا، آندریاس کریستنسن، و فرانک کسیه به عنوان خریدهای جدید و قراردادهای عثمان دمبله و سرخی روبرتو به عنوان بازیکنانی که با بارسا تمدید کردند به ثبت رسید تا ژاوی بتواند از این بازیکنان در ترکیب تیمش برای بازی امشب برابر رایو وایه‌کانو استفاده کند. 
حالا تنها بازیکن جدید بارسا که قراردادش علیرغم فعال شدن اهرم‌های اقتصادی و دریافت 868 میلیون یورو از فروش 25 درصد از سهام حق پخش تلویزیونی 25 سال آینده و همچنین 49.5 درصد از سهام بارسا استودیو ثبت نشده، ژول کُنده است.

1731739
روزنامه اسپورت خبر داده است که این بازیکن باید منتظر مذاکرات مدیران بارسا با سایر بازیکنان این تیم برای کاهش مبلغ دستمزدشان باشد تا بتوانند قراردادش را به صورت رسمی ثبت کند. 
این موضوع اهمیت بسیاری برای بارسا دارد چون این باشگاه قصد دارد همچنان به خریدهایش در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی ادامه دهد و انتظار می‌رود که به زودی مارکوس آلونسو هم به جمع بازیکنان این تیم اضافه شود و به این ترتیب مذاکره برای کاهش دستمزد بازیکنان اهمیت بسیاری دارد. 
گفته می‌شود سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه بازیکنانی هستند که برای کاهش دستمزدشان در این باشگاه پیش قدم شده‌اند و مذاکرات برای رسیدن به توافق در این زمینه با این دو بازیکن ادامه دارد.

دیدگاه‌ها