کد خبر : 1838018 | 22 مرداد 1401 ساعت 11:04 | 28.4K بازدید | 3 دیدگاه

باید به مجتبی حسینی بابت جسارتش تبریک گفت

اولین گل لیگ تقدیم به خانواده جهانبخش!

مدافع راست پیکان بابت به ثمر رساندن اولین گل لیگ برتر بیست و دوم و همچنین پیروزی تیمش ابراز خوشحالی کرد.

اولین گل لیگ تقدیم به خانواده جهانبخش!

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان روز گذشته در اولین بازی لیگ برتر موفق شد با نتیجه یک بر صفر مقابل ملوان به برد برسد و 3 امتیاز ارزشمند را به دست آورد. دانیال جهانبخش مدافع راست جوان خودروسازان ضمن به ثمر رساندن گل برتری تیمش، موفق شد اولین گل مسابقات لیگ را نیز بزند.

جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره پیروزی تیمش مقابل ملوان بیان کرد:‌ خوشحالیم که توانستیم با انجام یک بازی خوب برنده از زمین خارج شویم. ما تمرینات سخت و پرفشاری را در پیش فصل پشت سر گذاشتیم و باید مزد تلاشمان را می‌گرفتیم. اولین تیمی بودیم که تمرینات خود را شروع کردیم و امیدوارم در آینده هم نتایج خوبی به دست آوریم.

او درباره گلی که خودش به ثمر رساند، گفت: این گل زحمت همه بازیکنان بود که من آن را به ثمر نشاندم. البته در تمرینات چنین ضرباتی به چارچوب را تجربه کرده بودم. در آن لحظه هم خوشحالم که شوتم به تور نشست و برای تیم مثمر ثمر بودم. اینکه اولین گل فصل هم شد باعث خوشحالی بیشتر من است. امیدوارم این شرایط خوب برایم ادامه داشته باشد و برای پیکان مهره مفیدی باشم.

1734693

جهانبخش درباره اینکه گلزنی یک مدافع راست موضوع جالبی است، تاکید کرد:‌ مطمئنا این گل برای من فراموش نشدنی است. خوشحالم که نقشی در موفقیت تیم داشتم و دوست دارم این گل را به خانواده‌ام تقدیم کنم.

مدافع پیکان درباره اینکه طلسم یکساله ورزشگاه پاس قوامین روز گذشته شکسته شد،‌ بیان کرد:‌ طلسمی در کار نبود. تیم ما پارسال نیز تلاش زیادی برای برد در تهران کرد اما فکر می‌کنم در برخی بازی‌ها بدشانس بودیم. خوشحالیم که توانستیم یک برد خوب به دست بیاوریم.

جهانبخش با اشاره به جوانی تیم پیکان خاطرنشان کرد:‌ واقعا باید به آقای مجتبی حسینی تبریک گفت. ایشان و کادرفنی پیکان جسارت بالایی دارند که چنین تیمی جوانی را دور هم جمع کردند و در لیگ برتر به زمین می‌فرستند. فکر می‌کنم تیمی یکدل و یک دست داریم و با استفاده از توانایی بازیکنان، کادرفنی و نیروی جوانی می‌خواهیم نتایج مطلوبی به دست بیاوریم. امیدوارم همه چیز برایمان خوب پیش برود.

ویدئو: 257270

دیدگاه‌ها