کد خبر : 1838021 | 22 مرداد 1401 ساعت 11:22 | 14.5K بازدید | 2 دیدگاه

در جنگ تاکتیک‌ها بدشانس بودیم

کاظمیان: می‌خواهم در مس کرمان پدیده لیگ شوم

وینگر مس کرمان که اولین گل فصل را برای مس کرمان زد می‌گوید تلاش می‌کند پدیده لیگ برتر لقب بگیرد.

کاظمیان: می‌خواهم در مس کرمان پدیده لیگ شوم

به گزارش "ورزش سه"،  اولین دیدار مس کرمان بعد از صعود به لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان با شکست همراه شد. امین کاظمیان که گل اول مس را به ثمر رساند در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: اولین بازی لیگ بود و چند بازیکن ما که تازه اضافه شده‌اند، غایب بودند؛ ولی در مجموع بازی خوبی بود و می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما شانس با ما یار نبود‌. دمای هوا هم خیلی زیاد بود. یکی از دلایلی که تیم نتوانست نتیجه بگیرد گرمای هوا بود وگرنه بازی کاملاً پایاپایی بود و هر دو تیم همانطور که مشاهده کردید موقعیت‌هایی داشتند و می‌توانستیم بازنده این بازی نباشیم.

او در مورد پر گل بودن این دیدار و رد و بدل شدن پنج گل ادامه داد: بازی زیبا، پر برخورد و جنگ تاکتیک‌ها بود ولی شانس با ما یار نبود.

این بازیکن که از اشتباه خط دفاع حریف استفاده کرد و گل زد در این باره توضیح داد: از همان جایی که آقای حسین‌خانی گفته بود، توانستیم به تیم حریف ضربه بزنیم و گل هم به نام من ثبت شد. گل‌های خورده را جبران کردیم ولی به دلیل گرمای هوا و خستگی زیاد، بعضی از بازیکنان ما از لحاظ بدنی کم آوردند و گل سوم را دریافت کردیم. دمای هوا ۴۳ درجه بود. بدن هر فوتبالیستی برای بازی در چنین هوایی جواب نمی‌دهد.

1734701

وی که فصل گذشته بهترین وینگر لیگ یک شد و با گلزنی در بازی اول لیگ برتر امیدوارکننده نشان داد در این باره گفت: هر بازیکنی در لیگ برتر به دنبال بهترین شدن است و من هم می‌خواهم یکی از پدیده‌ها باشم.

کاظمیان در پایان در مورد دیدار هفته آینده با پیکان افزود: اولین بازی خانگی ما بعد از هشت سال دوری از لیگ برتر است و صددرصد برای برد می‌رویم. بازیکنانی که به ما اضافه می‌شوند خیلی کمک خواهند کرد. انشاالله بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و به اهدافی که داریم برسیم.

دیدگاه‌ها