کد خبر : 1838030 | 22 مرداد 1401 ساعت 11:53 | 27.1K بازدید | 18 دیدگاه

مربی پرتغالی عصبانی اما قابل مهار بود

داور چهارم از دست ساپینتو ذله شد

ریکاردو ساپینتو در نخستین دیدار فصل و در کنار زمین، پر شور و با حرارت و البته بسیار معترض نشان داد.

داور چهارم از دست ساپینتو ذله شد

به گزارش "ورزش سه"، تجربه نخستین حضور ساپینتو روی نیمکت استقلال، برای او خوش یمن نبود. سرمربی پرتغالی در همان هفته اول به مصاف تیم پرمهره سپاهان رفت و با 2 گل نتیجه را واگذار گرد تا رکورد یک فصل شکست‌ناپذیری آبی ها بالاخره شکسته شود.

نکته شاخص این دیدار در کنار زمین، اعتراض‌های ساپینتو به تصمیمات تیم داوری بود. اولین اعتراض جدی او به لحظه برخورد توپ به بدن فرشاد احمدزاده برمی‌گردد. جایی که ارسال رضا میرزایی به روی دروازه به بازیکن سپاهان خورد و سرمربی استقلال اعتقاد به خطای پنالتی داشت.

1734713

او در کنار زمین بارها به یاسر همرنگ، داور چهارم معترض بود و معتقد بود که سوت های بیژن حیدری به ضرر تیمش است. دیگر صحنه‌ای که ساپینتو روی آن معترض بود، بر هم خوردن تعادل رشید مظاهری پشت محوطه جریمه بود که قاضی میدان خطای سلمانی را اعلام کرد ولی ساپینتو معتقد بود که بازیکن تیمش مرتکب خطایی نشده است.

همرنگ که به عنوان داور چهارم در کنار زمین روز فعالی را سپری کرد، با هر اعتراض ساپینتو مجبور بود که برای آرام کردن سرمربی استقلال به سمت نیمکت آبی‌ها رفته و از او بخواهد که آرامشش را حفظ کند.

1734716

در دقایق پایانی نیز که آرمان رمضانی درون محوطه جریمه تعادلش را از دست داد، اعتراضات ساپینتو شدت یافت و او باز هم معتقد بود که یک خطای پنالتی به سود استقلال اعلام نشده است. مسئله‌ای که توسط بسیاری از کارشناسان داوری نیز تأیید شد تا این بار اعتراض سرمربی پرتغالی به حق باشد و داور چهارم باز هم برای حفظ آرامش او در کنار زمین، مجبور به تذکر شود.

ساپینتو در پایان بازی نیز وارد زمین مسابقه شد و با اعتراض به بیژن حیدری، نسبت به تصمیمات داور مسابقه معترض بود که قاضی میدان نیز سعی کرد با به زبان آوردن برخی جملات، سرمربی پرتغالی را به آرامش دعوت کند.

عکس ها: امیرحسین خیرخواه

1734714
1734718
1734717
1734719

دیدگاه‌ها