کد خبر : 1838070 | 22 مرداد 1401 ساعت 14:15 | 18.8K بازدید | 11 دیدگاه

ما فقط یکی از نامزدهاییم

ژاوی: رئال شانس اول قهرمانی است؛ پیانیچ می‌ماند

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا، رئال مادرید را شانس اول قهرمانی لالیگا می‌داند. او تایید کرد که میرالم پیانیچ فصل جاری در بارسا خواهد ماند.

ژاوی: رئال شانس اول قهرمانی است؛ پیانیچ می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در هفته نخست لالیگا در نوکمپ میزبان رایو وایه‌کانو است و قصد دارد گام اول را محکم بردارد. ژاوی خوشحال است که مشکل ثبت قرارداد اکثر بازیکنان جدیدش حل شده و او امشب می‌تواند از آنها در ترکیب ثابت استفاده کند. تنها قرارداد ژول کُنده از خریدهای جدید بارسا هنوز ثبت نشده و او امشب نمی‌تواند در فهرست تیم قرار بگیرد.

1733336

ژاوی در نشست خبری این بازی و در مورد شانس بارسا برای قهرمانی لالیگا و اینکه بهترین تیم رقابت‌ها هستند یا خیر، گفت:« من هرگز نگفته‌ام که بهترین تیم لالیگا هستیم. البته که خریدهای بزرگ و خوبی انجام داده‌ایم و از این بابت بسیار راضی و خوشحالم ولی باید ببینیم چه نتایجی کسب خواهیم کرد. به عملکرد خوب در میدان، ارائه بازی‌های زیبا و کسب پیروزی فکر می کنیم و باید توجه داشته باشیم که فصل قبل ما فاتح هیچ جامی نشدیم. شانس اول قهرمانی همیشه تیمی است که فصل قبل قهرمان شده است. رئال شانس اول است و می خواهد از عنوانش دفاع کند. ما فقط یکی از نامزدهای قهرمانی هستیم. هدف ما قطعا قهرمانی است و برای آن تلاش خواهیم کرد.»

1729790

ژاوی در مورد آینده فرانکی دی یونگ و پی‌یر امریک اوبامیانگ گفت:«دی یونگ برای من بازیکن مهمی است و از او استفاده خواهم کرد ولی تا پایان نقل و انتقالات ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد. در مورد اوبامیانگ نیز شرایط مشابه است. روی او نیز حساب می کنم ولی نمی دانم تا پایان نقل و انتقالات چه خواهد شد. فعلا هر دو با ما هستند تا ببینیم چه می‌شود.»

میرالم پیانیچ:« پیانیچ در تمرینات و بازی‌های پیش فصل مرا متقاعد کرد و امسال در تیم حفظ خواهد شد. او مثل فرانک کسیه می تواند یک ذخیره خوب برای سرخیو بوسکتس باشد.»

دیدگاه‌ها