کد خبر : 1838075 | 22 مرداد 1401 ساعت 15:55 | 26.1K بازدید | 4 دیدگاه

کاش حریف‌ ما تیم دیگری بود

با انگیزه‌ایم ولی بعید است رئال را شکست دهیم

سزار دلا هوس، هافبک آلمریا، امید زیادی به کسب پیروزی برابر رئال در هفته نخست لالیگا ندارد.

با انگیزه‌ایم ولی بعید است رئال را شکست دهیم

به گزارش "ورزش سه"، آلمریا، تیم تازه صعود کرده به لالیگا، در هفته نخست باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی یعنی رئال مادرید برود. بازی فردا ساعت 22 به وقت محلی در زمین آلمریا برگزار خواهد شد و بدون شک کار این تیم برابر رئال سخت و دشوار خواهد بود. به خصوص که رئال پس از فتح سوپرجام اروپا و با روحیه ای خوب به این بازی رسیده است.

1734773

سزار دلا هوس، هافبک آلمریا، در مصاحبه با مارکا اعتراف کرد که شانس زیادی برای کسب پیروزی مقابل رئال مادرید ندارند:« صادقانه بگویم که پیروزی بر رئال تقریبا غیرممکن است. تنها باید به ارائه یک بازی جدی و درگیرانه فکر کنیم. باید بازی خودمان را انجام دهیم و با حمایت هواداران، امیدوار به کسب نتیجه ای خوب باشیم. همه می دانیم که رئال چه بازیکنان بزرگ و باکیفیتی دارد. بازیکنانی که هر لحظه می توانند سرنوشت یک بازی را تعیین کنند. پیروزی بر رئال حتی برای بزرگترین تیم های دنیا هم سخت است. البته ما با ذهنیت یک تیم ترسو وارد زمین نخواهیم شد و امیدوارم بهترین شب رئال مادرید هم نباشد. با انگیزه ایم ولی کمی بعید است بتوانیم پیروز شویم.»

1734020

دلا هوس ادامه داد:« ما سال ها از لالیگا دور بودیم و البته که ترجیح می دادیم در اولین بازی به مصاف تیمی غیر از رئال برویم. اولین بازی همیشه خاص است ولی در نهایت این هم یک بازی است و هر اندازه سخت هم که باشد، باید در آن حاضر شویم. کمی مضطرب هستیم ولی اطمینان دارم وقتی بازی شروع شود، همه تلاش‌مان را برای کسب نتیجه ای خوب خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها