کد خبر : 1838096 | 22 مرداد 1401 ساعت 18:01 | 22.7K بازدید | 6 دیدگاه

مورینیو: آنچلوتی از همه چیز باخبر است

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم، به صحبت‌های اخیر کارلو آنچلوتی در مورد آینده این فصل جالوروسی واکنش نشان داده است.

مورینیو: آنچلوتی از همه چیز باخبر است

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید اخیرا مدعی شد رم فصل بعد زیر نظر ژوزه مورینیو شرایط خوبی دارد و می‌تواند برای کسب سهمیه و بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا مبارزه کند. حالا ژوزه مورینیو در آستانه اولین بازی رم در لیگ مقابل سالرنیتانا، در نشست خبری حضور پیدا کرده و در مورد عملکرد جالوروسی در بازار تابستانی امسال صحبت کرده است.

ژوزه مورینیو گفت: "آنچلوتی، آنچلوتی است، او همه چیز را در مورد فوتبال می‌داند و نسبت به همه موارد در رابطه با این حرفه، این باشگاه، این شهر و سری آ باخبر است. صحبت‌های او همیشه سرشار از احترام است، البته می‌توانید موافق او باشید یا نه، اما کارلتو همیشه کارلتو است.

1734821

عملکرد جالوروسی در بازار تابستانی؟ من علاقه ندارم وقتی فصل آغاز شده و رم به میدان می‌رود، همچنان امکان خرید و فروش بازیکنان وجود داشته باشد. اکنون برای ارزیابی عملکرد بازیکنان جدید زود است، اما ما چند بازیکن باکیفیت را در فصل تابستان به‌خدمت گرفته‌ایم. به نظر واضح است که عملکرد خوبی داشته‌ایم، اما من ترجیح می‌دهم برای قضاوت کردن صبر کنم. دو بازیکن مهم به نام‌های هنریک مخیتاریان و ورتوت از باشگاه جدا شدند، اما ما چهار بازیکن و یک دروازه‌بان جوان و خیلی خوب را جذب کرده‌ایم. من از این عملکرد راضی بودم و همه بازیکنان جدید با خواسته من به ترکیب اضافه شدند. من مدیران باشگاه را بابت این رفتار تحسین می‌کنم و برای سپری کردن یک فصل فوتبالی بدون ترس از اتفاقات غیرقابل پیش بینی، به چیزی بیشتر نیاز دارم."

دیدگاه‌ها