کد خبر : 1838101 | 22 مرداد 1401 ساعت 18:21 | 86.2K بازدید | 50 دیدگاه

خشم رسانه‌های آرژانتینی

بخندیم یا گریه کنیم؟ این توهین به مسی و فوتبال بود

غیبت لیونل مسی در فهرست اولیه توپ طلا، واکنش‌های تند رسانه‌های آرژانتینی را به دنبال داشت.

بخندیم یا گریه کنیم؟ این توهین به مسی و فوتبال بود

 به گزارش "ورزش سه"، فرانس فوتبال شب گذشته فهرست 30 نامزد دریافت جایزه توپ طلای 2022 را منتشر کرد اما در این بین اثری از نام لیونل مسی به چشم نمی‌خورد. 

1733121

غیبت این بازیکن که با هفت توپ طلا در زمینه دریافت این جایزه ارزشمند رکوددار است باعث تعجب بسیاری شد و انتقادهای زیادی را نیز به‌همراه داشت. این در حالی است که نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، نیز دیگر غایب برجسته این فهرست بود. 
مسی که تابستان سال گذشته از بارسلونا جدا شد و به پی‌اس‌جی پیوست، نتوانست درخشش همیشگی‌اش در نوکمپ را در این تیم تکرار کند و تنها 11 گل با پیراهن این تیم به ثمر رساند.  غیبت مسی در لیست 30 نفره خشم هواداران او را به دنبال داشت و در آرژانتین نیز واکنش‌ها بسیار منفی بود.

1734825

روزنامه "اوله"، پرتیراژترین روزنامه ورزشی آرژانتین، از تیتر "نینگولئو" استفاده کرده که به نادیده‌گرفتن غیرمنصفانه لیونل مسی از سوی فرانس فوتبال اشاره دارد.

اوله نوشته است که فرانس فوتبال به شکلی غیرمعمول لیونل مسی را تحقیر کرد و عجیب است که مسی حتی در میان 30 نامزد اولیه توپ طلا نیز جایی ندارد.

1734824

شبکه تیک اسپورتس در سایت خود نوشت:« این فقط توهین به مسی نبود بلکه توهین به فوتبال بود. نمی‌دانیم باید بخندیم یا گریه کنیم. البته که باید به نظر همه احترام گذاشت ولی این توهینی آشکار به مسی بود و اصلا قابل قبول نیست.»

روزنامه کلارین هم نوشت:« توپ طلا و یک افتضاح بزرگ. واقعا 30 بازیکن برتر از لیونل مسی داریم؟ انکونکو و رودیگر از مسی بهتر هستند؟ مسی در بدترین فصل فوتبالی خودش نیز از خیلی‌ها بهتر بود.»

دیدگاه‌ها