کد خبر : 1838103 | 22 مرداد 1401 ساعت 18:31 | 14.4K بازدید | 2 دیدگاه

اولادقباد هم‌تیمی طیبی شد؛

یک فوتسالیست ایرانی دیگر در تیم اسپانیایی

ملی‌پوش فوتسال ایران با باشگاه پالمای اسپانیا به توافق نهایی دست پیدا کرد.

یک فوتسالیست ایرانی دیگر در تیم اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پالمای اسپانیا که فصل گذشته عملکرد خوبی در رقابت‌های لیگا ناسیونال داشت و با شکست مقابل بارسلونا در رده دوم این رقابت‌ها قرار گرفت، برای فصل جدید قصد دارد تیم پرقدرتی وارد بازی‌ها کند و تاکنون دو ستاره ایرانی به‌خدمت گرفته است.

مدیران پالمای اسپانیا که هفته قبل خبر از عقد قرارداد رسمی با حسین طیبی، ملی‌پوش فوتسال ایران داده بودند، اکنون اعلام کردند با مسلم اولادقباد نیز به توافق نهایی رسیده‌اند و به‌زودی با او نیز قراردادشان را رسمی می‌کنند.

مسلم اولادقباد که طی سالیان اخیر درخشش قابل توجهی در لیگ برتر فوتسال ایران داشته و چهار قهرمانی به‌دست آورده، فصل قبل در تیم مدعی کراپ الوند عضویت داشت که البته تیم او به قهرمانی نرسید و با این وجود یکی از بهترین بازیکنان فصل بود.

1734837

این بازیکن که در جام جهانی ۲۰۲۱ جزو ملی‌پوشان فوتسال ایران بود و در این رقابت‌ها تاثیرگذار ظاهر شد، سابقه قهرمانی جام ملت‌های آسیا همراه تیم ملی ایران و قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را نیز در کارنامه دارد.

باشگاه پالمای اسپانیا اعلام کرده پس از مذاکرات نسبتا طولانی، با مسلم اولادقباد که یکی از بهترین فوتسالیست‌های ایرانی است، به توافق رسیده‌اند و قرار است این بازیکن به‌زودی راهی اسپانیا شود و قراردادش را رسمی کند تا در کنار حسین طیبی به میدان برود.

1734838

دیدگاه‌ها