کد خبر : 1838107 | 22 مرداد 1401 ساعت 18:51 | 6.9K بازدید | 3 دیدگاه

شهریار پر تلاش و جسور اما در حسرت گل (عکس)

مهاجم اول تیم فوتبال سپاهان مقابل استقلال تمام تلاش خود را برای گلزنی به‌کار گرفت ولی در این امر موفق نبود.

شهریار پر تلاش و جسور اما در حسرت گل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته محرم نویدکیا با امیدواری زیادی شهریار مغانلو را به‌خدمت گرفت تا او در کنار سجاد شهباززاده بتواند زوجی مهارناپذیر را در خط آتش تیمش ایجاد کند ولی پیش بینی‌های او درباره این بازیکن، خیلی به چیزی که  در ذهن داشت؛ بدل نشد تا پس از اینکه در هفته‌های ابتدایی شاهد موقعیت‌سوزی‌های زیادی در بخش هجومی سپاهان بودیم، رفته‌رفته ضعف خط دفاعی هم آشکار شود و انسجام تیمی نایب قهرمانی لیگ بیستم در مسیر کسب قهرمانی از دست رفت.
با این حال جدایی مغانلو اثر پروانه‌ای خود را بر پرسپولیس گذاشت و یحیی گل‌محمدی تا آخرین مسابقه فصل از نبود یک مهاجم شش‌دانگ لطمه خورد؛ مسئله‌ای که در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم با خرید قرضی مغانلو از سانتاکلارا رفع شده بود.
حالا مغانلو یک فصل دیگر از زندگی حرفه‌ای را در سپاهان و این‌بار زیر نظر مورایس آغاز کرده است؛ مربی‌ای که به نظر می‌رسد علاقه خاصی به توانایی‌‎های این بازیکن بلندقامت و تنومند پیدا کرده؛ تا حدی که حتی حاضر شده بدون یک جانشین بزرگ برای این مهاجم تیمش را به مسابقات برساند.
البته برای مغانلوی 28 ساله که فصل گذشته موفق به زدن هشت گل شده بود؛ فصل از نظر آماری خوب آغاز نشد ولی بعید به نظر می‌آید که مورایس از عملکرد او راضی نباشد، چرا که در بسیاری از صحنه‌ها تاثیر خود را گذاشت و روی گل دوم هم به‌خوبی خودش را در عرض چند ثانیه از وسط زمین سریعتر از سه بازیکن استقلال که با او در یک خط بودند، به محوطه جریمه رساند تا رضائیان با فضا و زمان بیشتری برای ضربه زدن مواجه شود.
با تمام این‌ها مغانلو نیاز دارد تا هر چه زودتر برای تیمش گلزنی کند تا مانند فصل گذشته هفت هفته برای باز کردن دروازه حریف منتظر نماند.

1734843
1734844
1734845
1734846

دیدگاه‌ها