کد خبر : 1838110 | 22 مرداد 1401 ساعت 19:03 | 41.3K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره انگلیسی کفر هالند را درآورد! (عکس)

فیل فودن، ستاره انگلیسی منچسترسیتی، با خودخواهی یک فرصت فوق العاده برای گلزنی را از دست داد.

ستاره انگلیسی کفر هالند را درآورد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در اولین هفته این فصل لیگ برتر نمایش درخشانی برابر وستهام داشت و با دو گل ارلینگ هالند، موفق شد در لندن به اولین پیروزی دست یابد. سیتیزن‌ها که بی تردید در فصل جاری نیز از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی خواهند بود، در دومین هفته و در استادیوم اتحاد پذیرای تیم تازه‌وارد بورنموث بوده است.

تیم تحت هدایت پپ گواردیولا این بازی را نیز توفانی شروع کرد و از همان دقایق ابتدایی حملات زیادی را روی دروازه بورنموث ترتیب داد. اما سیتی خیلی زود می‌توانست به گل اول برسد که این اتفاق رخ نداد. فیل فودن، ستاره تکنیکی این تیم، در سمت چپ محوطه جریمه بورنموث در موقعیتی فوق العاده و تک به تک قرار گرفت و می‌توانست به‌راحتی دروازه را باز کند. اما در مقابل دروازه خالی، ارلینگ هالند قرار داشت و فیل فودن می‌توانست با یک پاس ساده، به‌راحتی زمینه گلزنی این ستاره نروژی را فراهم کند.

اما او با خودخواهی خودش به سمت دروازه ضربه زد و دروازه‌بان بورنموث به زیبایی این تک به تک را مهار کرد. در نهایت سیتی دقایقی بعد و روی پاس ارلینگ هالند به گل اول رسید و ایلکای گوندوگان توانست در شرایط تک به تک گل اول را به ثمر برساند.
1734853

دیدگاه‌ها