کد خبر : 1838116 | 22 مرداد 1401 ساعت 19:34 | 22.6K بازدید | 4 دیدگاه

تیری آنری جدید آرسنال برزیلی است (عکس)

گابریل ژسوس در اولین بازی خانگی در لیگ برتر با پیراهن آرسنال موفق شد در همان نیمه اول دو بار دروازه لسترسیتی را باز کند.

تیری آنری جدید آرسنال برزیلی است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنالی‌ها از همان فصل قبل می‌دانستند که برای فصل جدید به یک مهاجم جدید نیاز دارند و در تابستان خیلی زود دست به‌کار شدند و گابریل ژسوس را به‌خدمت گرفتند. این مهاجم ملی‌پوش برزیلی هم با گلزنی‌های پیاپی در دیدارهای پیش فصل، توانایی‌هایش را به رخ کشید اما همچنان این تردید وجود داشت که شاید این درخشش محدود به دیدارهای دوستانه باشد و با شروع فصل، او نتواند به این درخشش ادامه بدهد.
اما بعد از یک نمایش قابل قبول در هفته اول در خانه کریستال پالاس، ژسوس ستاره اول توپچی‌ها در نیمه اول دیدار امروز مقابل لسترسیتی بود.
ابتدا در دقیقه 23 بود که روی پاس مارتینیلی، ژسوس درون محوطه جریمه لستر صاحب موقعیت شد و در حالی‌که سه مدافع حریف را پیش رو داشت، با یک ضربه دقیق و هوشمندانه، توپ را از بالای دستان دنی وارد به گوشه دروازه لستر فرستاد.

1734866
1734867

12 دقیقه بعد ژسوس خود و تیمش را دو گله کرد. این بار روی یک ضربه کرنر بود که او با هوشمندی روی تیر دوم جاگیری کرد و بعد از اینکه توپ با دخالت جیمی واردی از همه عبور کرد، بدون اینکه توسط بازیکنان حریف تحت فشار باشد، با ضربه سر کار را تمام کرد.

1734995
1734996

البته اگر ژسوس کمی خوش شانس بود، می‌توانست در همان نیمه اول هت‌تریکش کند اما دو بار در موقعیت تک به تک نتوانست دنی وارد را مغلوب کند. 
آرسنالِ آرتتا بسیار بهتر از فصل قبل، رقابت‌های لیگ برتر را آغاز کرده و اگر گلزنی‌های ژسوس ادامه پیدا کند، این تیم می‌تواند به کسب سهمیه چمپیونزلیگ هم امید داشته باشد. 
 

دیدگاه‌ها