کد خبر : 1838121 | 22 مرداد 1401 ساعت 19:59 | 8K بازدید | 3 دیدگاه

اولین بازی، اولین گل؛ ورنر برای لایپزیش می‌درخشد

تیمو ورنر، ستاره آلمانی که در روزهای اخیر از چلسی به لایپزیش پیوست؛ در اولین دیدار خود برای این تیم گلزنی کرد تا نشان بدهد همچنان مهاجمی زهردار است.

اولین بازی، اولین گل؛ ورنر برای لایپزیش می‌درخشد

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش در هفته دوم بوندس‌لیگا در ورزشگاه خانگی‌اش به مصاف کلن رفته است. نیمه اول این بازی در حالی با نتیجه 1-1 به پایان رسید که گل لایپزیش در این نیمه را تیمو ورنر به ثمر رساند که در روزهای اخیر از چلسی به این تیم آلمانی ملحق شد. دیدار دو تیم در پایان با تساوی 2-2 به پایان رسید.

1734875

لایپزیش در هفته اول بوندس‌لیگا در خانه اشتوتگارت نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 به‌دست نیاورد و بازی امروز برای این تیم اهمیت زیادی داشت. شاگردان دومینیک تدسکو می‌دانستند که برای اینکه فاصله‌ای غیر قابل جبران با بایرن مونیخ و دورتموند پیدا نکنند باید در هفته دوم سه امتیاز را به‌دست بیاورند.

تیمو ورنر، مهاجم ملی‌پوش آلمانی، که در روزهای اخیر چلسی را ترک کرد و به باشگاه سابقش لایپزیش پیوست در دقیقه 36 بازی امروز پاس بنجامین هنریکس را بیرون از محوطه جریمه حریف دریافت کرد و با یک ضربه دقیق پای راست به تور دروازه کلن چسباند تا تیمش 1-0 پیش بیفتد. خوشحالی لایپزیشی‌ها از گل بازیکن جدیدشان البته چندان طول نکشید و چهار دقیقه بعد کلن موفق شد توسط فلوریان دیتس به گل تساوی برسد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

1734876
1734877
1734878

در نیمه دوم این کلن بود که ابتدا به گل رسید تا لایپزیشی‌ها در شوک فرو بروند. در دقیقه 72 یوسکو گواردیول دروازه خودی را باز کرد تا شاگردان تدسکو از حریف عقب بیفتند. در ادامه انکونکو مهاجم لایپزیش که در دیدار هفته اول تیمش هم گلزنی کرده بود موفق شد دروازه کلن را باز کند تا لایپزیش از این دیدار هم یک امتیاز به‌دست بیاورد. تیمو ورنر تا پایان مسابقه در میدان بود تا اولین بازی کامل خودش برای لایپزیش را انجام دهد.

دیدگاه‌ها