کد خبر : 1838128 | 22 مرداد 1401 ساعت 20:25 | 11.5K بازدید | 7 دیدگاه

سیتی 4-0 بورنموث؛ آتش‌بازی تیم پپ در خانه

منچسترسیتی با ارائه نمایشی برتر در نیمه اول، با نتیجه 0-4 بورنموث را شکست داد.

سیتی 4-0 بورنموث؛ آتش‌بازی تیم پپ در خانه

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها که در هفته اول در خانه وستهام به برتری رسیده بودند، امروز در استادیوم اتحاد کار دشواری برای غلبه بر بورنموث نداشتند و با درخشش ستاره های هجومی خود، 0-4 این تیم را مغلوب کردند.

مطابق انتظار سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی فیل فودن در موقعیتی تک به تک صاحب بهترین فرصت برای زدن گل اول تیمش شد، اما ضربه خودخواهانه او از سمت چپ محوطه توسط تراورز مهار شد.

اما حملات سیتی ادامه یافت و این تیم در دقیقه 19 به گل اول دست یافت. روی پاس تماشایی ارلینگ هالند در شرایطی دشوار، ایلکای گوندوگان در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه، گل اول را به ثمر رساند.

1734895

لحظاتی بعد سیتی می توانست توسط ارلینگ هالند به گل دوم نیز دست یابد، اما ضربه این مهاجم جوان دقیق نبود و از بالای دروازه بورنموث به بیرون رفت.

اما در دقیقه 31 نوبت زدن گل دوم فرا رسید. کوین دی بروین، ستاره بلژیکی سیتی، پشت محوطه و در سمت راست صاحب فرصت شد و با ضربه ای بیرون پا و فوق العاده به گوشه دروازه، موفق به زدن گل دوم شد.

اما در اواخر نیمه اول سیتی توانست به گل سوم هم دست پیدا کند. روی پاس دقیق دی بروین، فیل فودن در محوطه جریمه بورنموث صاحب موقعیت گلزنی شد و با ضربه ای محکم و تماشایی گل سوم را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری پرگل و قاطع تیم پپ گواردیولا تمام شود.

1734897

سیتی در نیمه دوم نیز هجومی ظاهر شد و در همان دقایق ابتدایی این بار دی بروین برای گوندوگان فرصت گلزنی مهیا کرد، اما ضربه هافبک آلمانی دقیق نبود و تراورز با عکس العمل دقیقی توپ را دفع کرد.

دقایقی بعد ریاض محرز برای گوندوگان پاس خوبی ارسال کرد و این بازیکن می توانست گل چهارم را به ثمر برساند، اما این بار ضربه او خوب نبود و از کنار دروازه بورنموث به بیرون رفت.

در دقیقه 80 سیتی به گل چهارم نیز دست یافت. ارسال ژائو کانسلو از سمت چپ در مقابل دروازه به پای لرما برخورد و این بازیکن به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد. در ادامه خطری روی دروازه دو تیم ایجاد نشد و سیتی 0-4 از سد بورنموث گذشت.

دیدگاه‌ها