کد خبر : 1838129 | 22 مرداد 1401 ساعت 20:27 | 15.8K بازدید | 11 دیدگاه

آرسنال 4-2 لستر؛ چه تیمی ساخته آرتتا

آرسنال با ارائه نمایشی تماشایی موفق شد با نتیجه 2-4 از سد لسترسیتی عبور کند.

آرسنال 4-2 لستر؛ چه تیمی ساخته آرتتا

به گزارش "ورزش سه"، توپچی‌ها که فصل را درخشان آغاز کرده و در هفته اول نیز موفق به کسب سه امتیاز شده بودند، امروز در خانه خود پذیرای لسترسیتی بوده و توانستند با نتیجه 2-4 این تیم را شکست دهند.

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال به بیرون بوکایو ساکا فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما گرانیت ژاکا بدشانس بود و ضربه سر این بازیکن به دیرک دروازه برخورد کرد.

1734891

اما در دقیقه 22 توپچی ها به گل اول دست پیدا کردند. پاس زمینی گرانیت ژاکا در گوشه سمت چپ محوطه جریمه لسترسیتی به گابریل ژسوس رسید و این ستاره برزیلی موفق شد با ضربه ای فنی و دقیق دروازه را باز کند.

حملات آرسنال ادامه پیدا کرد و این تیم دقایقی بعد موفق به زدن گل دوم هم شد. ارسال گرانیت ژاکا از روی نقطه کرنر با اثرگذاری گابریل مارتینلی همراه شد و در گوشه سمت راست، این بار گابریل ژسوس با ضربه سر و در نزدیکی دروازه موفق به گلزنی شد.

1734893

در لحظات پایانی نیمه اول و روی پاس مارتینلی بود که ژسوس فرصت خوبی برای ثبت هت تریک داشت، اما ضربه او در موقعیتی تک به تک توسط وارد مهار شد و نیمه اول با همان برتری 0-2 آرسنال به اتمام رسید.

لسترسیتی در نیمه دوم در صدد جبران برآمده و خیلی زود توانست اختلاف را به حداقل برساند. روی ارسال جاستین، ویلیام سالیبا دچار اشتباه شده و دروازه خودی را باز کرد.

آرسنال در دقیقه 55 موفق به زدن گل سوم خود هم شد. ارسال ساکا به گابریل ژسوس رسید و این ستاره برزیلی فرصت فوق العاده ای را برای گرانیت ژاکا در مقابل دروازه خالی مهیا کرد تا این بازیکن زننده گل سوم لقب گیرد.

1734894

دقایقی بعد گابریل ژسوس پشت سر مدافع لستر حرکت کرده و می توانست گل سوم خود و چهارم آرسنال را به ثمر برساند، اما ضربه او زاویه ای دشوار راهی به دروازه حریف پیدا نکرد.

در دقیقه 75 آرسنال باز هم به گل رسید. این بار ارسال زمینی و عرضی گابریل ژسوس در پشت محوطه به گابریل مارتینلی رسید و این ستاره جوان با ضربه ای زمینی به گوشه دروازه، توانست زننده گل چهارم تیمش لقب گیرد.

دقایقی بعد گابریل ژسوس فاصله ای تا زدن گل سوم نداشت، اما ضربه این بازیکن در موقعیتی بسیار خوب به تور کنار دروازه لستر برخورد کرد. در ادامه اتفاقی رخ نداد و آرسنال 2-4 برابر لستر به برتری دست یافت.

دیدگاه‌ها