کد خبر : 1838133 | 22 مرداد 1401 ساعت 20:45 | 12.7K بازدید | 7 دیدگاه

نفرین لیورپول یقه مهاجم فولام را گرفت؟

الکساندر میتروویچ، مهاجم صرب فولام، که هفته پیش دو بار دروازه لیورپول را باز کرده بود در مقابل ولوز عملکردی ضعیف داشت.

نفرین لیورپول یقه مهاجم فولام را گرفت؟

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته در دیدار فولام و لیورپول، الکساندر میتروویچ، مهاجم صرب فولام، ستاره اصلی این تیم بود. او موفق شد دو بار دروازه شاگردان یورگن کلوپ را باز کند تا مهمترین نقش را در کسب یک امتیاز این مسابقه برای فولام بازی کند. دیداری که با تساوی 2-2 به پایان رسید.

1734908

اما میتروویچ در بازی دوم تیمش در فصل جدید که امشب مقابل وولوز برگزار شد به هیچ وجه به مهاجم آماده و گلزن هفته گذشته شباهت نداشت. او در طول 90 دقیقه تنها چهار شوت به سمت دروازه حریف شلیک کرد که یکی از آنها در چارچوب بود.

مهمترین اتفاق بازی امشب برای میتروویچ اما از دست دادن یک پنالتی بود. جالب اینکه مهاجم صرب فولام هفته گذشته در بازی مقابل لیورپول یکی از دو گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در دقیقه 81 دیدار امشب فولام و ولوز ، بابی دکوردووا-رید، مهاجم فولام، به راحتی از مدافع مستقیم خود عبور کرد ولی توسط او متوقف شد تا داور در سوت خود بدمد و نقطه پنالتی را نشان دهد. اما میتروویچ ضربه پنالتی را با قدرت کم به سمت راست دروازه شلیک کرد و سنگربان ولوز موفق شد پنالتی او را با یک شیرجه دفع کند تا شب کم‌فروغ این مهاجم صرب کامل شود.

1734909

دیدگاه‌ها