کد خبر : 1838137 | 22 مرداد 1401 ساعت 21:05 | 26K بازدید | 3 دیدگاه

دی‌بروین: هالند باید به این شرایط عادت کند

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی مدعی شد ارلینگ هالند باید با شرایط بازی در لیگ برتر تطبیق پیدا کند.

دی‌بروین: هالند باید به این شرایط عادت کند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در دومین هفته لیگ برتر با چهار گل در خانه خود از سد بورنموث گذشت تا با کسب 6 امتیاز، نشان دهد این فصل نیز مدعی جدی فتح لیگ محسوب می شود. کوین دی بروین که گل دوم را با ضربه ای فوق العاده و بیرون پا به ثمر رساند، معتقد است سیتی می تواند باز هم بهتر شده و در هفته های بعد پیشرفت کند. 

کوین دی بروین گفت: "هوای شهر منچستر امروز خیلی گرم بود و شرایط برای بازی کردن فوق العاده نبود. البته کسب برتری با سه گل آنهم در دقایق ابتدایی و نیمه اول خیلی کار را برای ادامه مسابقه آسان تر می کند، اما من فکر می کنم هنوز هم می توانیم یک سطح بالاتر برویم و نمایش بهتری از خود در هفته های بعد ارائه دهیم."

1734871

کوین دی بروین در مورد گل تماشایی خود در دیدار مقابل مقابل بورنموث گفت: "وقتی جوان بودم، بارها ضربه زدن از این طریق را امتحان کردم و بارها به من گفته شد که می توانم این کار را انجام دهم. برای یک بازیکن مهم است که با داخل و خارج هر دو پا بتواند ضربه بزند و این همان چیزی است که می تواند به تیم کمک کند.

عملکرد ارلینگ هالند؟ او واقعا مقابل بورنموث خوب بازی کرد. البته جریان بازی خیلی فشرده بود و من فکر نمی‌کنم هالند در آلمان تجربه زیادی در مورد بازی کردن در مقابل تیم هایی داشته باشد که اینگونه عقب دفاع می کنند. این همان چیزی است که ارلینگ هالند باید با آن سازگار شود، اما در کل فکر می‌کنم عملکرد این بازیکن عالی بود."

دیدگاه‌ها