کد خبر : 1838144 | 22 مرداد 1401 ساعت 21:26 | 13.4K بازدید | 5 دیدگاه

کامبک در 13 دقیقه؛ میلان مرد و زنده شد

آث میلان، قهرمان فصل گذشته سری آ، در اولین بازی فصل جدید خیلی زود شوکه شد ولی به سرعت واکنش نشان داد و جبران کرد.

کامبک در 13 دقیقه؛ میلان مرد و زنده شد

به گزارش "ورزش سه"، میلان، قهرمان فصل گذشته سری آ، فصل جدید را از دقایقی پیش با برگزاری یک بازی خانگی مقابل اودینزه آغاز کرد. روسونری در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا و مقابل هوادارانش به مصاف اودینزه رفت ولی در همان دقایق ابتدایی مسابقه شوکه شد. اما روسونری خیلی زود گلی که از اودینزه دریافت کرده بود؛ جبران کرد و تا دقیقه 15 موفق شد 2-1 پیش بیفتد.

میلان از 10 بازی قبلی خود در سری آ مقابل اودینزه هرگز شکست نخورده است. شاید به همین خاطر بود که میلانی‌ها تصورش را هم نمی‌کردند که تنها بعد از 2 دقیقه دروازه‌شان را مقابل این تیم باز شده ببیند.

اودینزه در دقیقه 2 مسابقه صاحب یک ضربه کرنر شد. جرارد دلوفو با یک ارسال تماشایی توپ را دقیقا روی سر رودریگو بکائو فرستاد تا این مدافع برزیلی پیش‌تاخته که هیچیک از بازیکنان میلان او را آزار نمی‌داد با یک ضربه سر دروازه روسونری را باز کند.

1734930

در دقیقه 10 سوپی بازیکن اودینزه، داویده کالابریا، مدافع میلان را سرنگون کرد تا داور اعلام پنالتی کند. تئو هرناندز پشت توپ ایستاد و کار را به تساوی کشاند تا شوک میلانی‌ها تنها 10 دقیقه ادامه داشته باشد.

1734931

سه دقیقه بعد آنته ربیچ، مهاجم کروات روسونری، موفق شد کامبک میلان را تکمیل کند. سانتر کالابریا درست مقابل ربیچ قرار گرفت تا او توپ را به گوشه دروازه اودینزه هدایت کند. میلان با این کامبک سیزده دقیقه‌ای حالا با خیال راحت‌تری به بازی ادامه می‌دهد.

دیدگاه‌ها