کد خبر : 1838149 | 22 مرداد 1401 ساعت 21:39 | 8.5K بازدید | 3 دیدگاه

پپ: گل زدن به تیمی که فقط دفاع می‌کند ساده نیست

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل بورنموث گفت پیروزی پرگل مقابل تیمی که فقط دفاع می‌کند کار ساده‌ای نیست.

پپ: گل زدن به تیمی که فقط دفاع می‌کند ساده نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در هفته دوم فصل جدید لیگ برتر در ورزشگاه خانگی‌اش، اتحاد، میزبان بورنموث بود و موفق شد حریف را با برتری 4-0 بدرقه کند.

شاگردان پپ گواردیولا در این بازی برتری کاملی بر بورنموث داشتند و با گل‌های ایلکای گوندوگان، کوین دی‌بروین، فیل فودن و گل به خودی جفرسون لرما به پیروزی رسیدند.

سرمربی سیتی در پایان بازی از بازیکنانش ستایش کرد و به خصوص به تمجید از کوین دی‌بروین، ستاره بلژیکی تیمش پرداخت. گواردیولا همچنین بورنموث را به دفاع فشرده در محوطه جریمه متهم کرد و گفت گل زدن به چنین تیمی کار ساده‌ای نیست.

1734942

پپ در مصاحبه بعد از بازی گفت:" وقتی من در مونیخ بودم کوین دی‌بروین در ولفسبورگ بازی می‌کرد و آن روزها بهترین بازیکن بوندس‌لیگا بود. او فوتبالیست خیلی خوبی است و حتی قبل از اینکه به سیتی بیاید بازیکنی عالی بود. کوین چه گل قشنگی زد. برای اینکه چنین شوت قشنگی بزند هیچ فضایی در اختیار نداشت. گل کوین واقعا زیبا بود. او به غیر از گل عملکرد بی‌نظیری هم داشت و پاس گل فیل فودن را داد. این طور کار کردن در مقابل بورنموث کار سختی است چون آنها در محوطه جریمه فشرده دفاع می‌کنند.

در مورد گل نزدن ارلینگ هالند باید بگویم سخت‌ترین کار دنیا برای یک مهاجم بازی در مقابل تیمی است که با سه دفاع وسط بازی می‌کند و شما هم مهاجم مرکزی هستید. ما البته با تیم‌های زیادی روبه‌رو خواهیم شد که اینطور بازی می‌کنند ولی با توجه به کیفیتی که ارلینگ دارد مطمئنم موفق خواهد شد".

دیدگاه‌ها