کد خبر : 1838150 | 22 مرداد 1401 ساعت 21:45 | 6.8K بازدید | 15 دیدگاه

بازیکنان‌مان فداکارانه بازی کردند؛

پاشایی: برای بردن پرسپولیس به زمین آمده بودیم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است سوت‌های داور مسابقه در مجموع به ضرر تیمش بوده است.

پاشایی: برای بردن پرسپولیس به زمین آمده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، حسین پاشایی مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از مصاف برابر پرسپولیس که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: فکر می‌کنم بازی  فوق العاده سنگینی برای هر دو تیم بود. پرسپولیس خوب تقویت شده و با حفظ تیم پارسال بهترین و ممتازترین بازیکنان لیگ‌های گذشته فوتبال ما را جذب کرده است. فوق العاده تیم خوب و قوی‌ای ساخته‌اند. در مقابل تیم ما فوتبال جانانه و فداکارانه‌ای ارائه کرد که جا دارد به همه آنها تبریک می‌گویم. امیدوارم شروع خوبی برای یک لیگ پویا و آینده بازیکنان جوان ما باشد.
مربی ذوب‌آهن در واکنش به اینکه آیا برای کسب تساوی به زمین آمده بودند تاکید کرد: ما واقعا برای کسب سه امتیاز وارد زمین شدیم ولی انصافا پرسپولیس تیم با سازمان و خوبی است و جلوی این تیم به پیروزی رسیدن کار سختی است. البته با توجه به 10 نفره شدن تیم ما در نیمه دوم هیچ موقعیتی به حریف ندادیم که نشان می‌دهد به پختگی تاکتیکی رسیدیم. تشکر می کنم که فداکارانه بازی کردند. به هر حال یک امتیاز هم جلوی پرسپولیس وقتی 10 نفره بازی می کنی خوب است.
سوال بعدی از مربی ذوب‌آهن درباره اخراج نادر محمدی با دو کارت زرد بنیادی‌فر بود. پاشایی در این مورد و اینکه کادر فنی ذوب‌آهن به تصمیم داور معترض بوده، عنوان کرد: آقای بنیادی‌فر یکی از نخبه‌های داوری است ولی از ایشان گلایه داریم که در صحنه اخراج وقتی شلوغ کردند کارت زرد دوم را داد. اول دستش را سمت جیبش برد ولی کارت نداد. بازیکنان پرسپولیس داور را تحت تاثیر قرار دادند و یک پنالتی هم برای ما نگرفت. در مجموع فکر می‌کنم یک مقدار از داوری متضرر شدیم به خصوص 10 نفره شدنمان.

دیدگاه‌ها