کد خبر : 1838154 | 22 مرداد 1401 ساعت 21:48 | 17.2K بازدید | 5 دیدگاه

راجرز: امروز آرسنال جدیدی در زمین دیدم!

برندان راجرز، سرمربی باتجربه لسترسیتی به تمجید از کیفیت بالای آرسنالِ این فصل پرداخته است.

راجرز: امروز آرسنال جدیدی در زمین دیدم!

به گزارش "ورزش سه"، توپچی‌ها در بازار تابستانی عملکرد خوبی داشته و بازیکنان مطرحی چون گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو را به‌خدمت گرفتند. فصل برای این تیم بسیار خوب آغاز شد و آنها در پایان هفته دوم موفق به کسب 6 امتیاز شده‌اند. بعد از شکست 2-4 لسترسیتی مقابل آرسنال در بازی امروز، برندان راجرز مدعی شد در این دیدار حریفی متفاوت از همیشه را در زمین مشاهده کرده است.

برندان راجرز گفت: "حس متفاوت و چندگانه‌ای بعد از دیدار مقابل آرسنال داریم. موفق به رقم زدن لحظات خوبی در زمین شدیم و برای دقایق نمایش مورد نظرمان را ارائه دادیم، اما اشتباههای زیادی در مواقع حساس مرتکب شدیم و همین باعث شد هزینه زیادی در زمین بدهیم. اما در کل بازیکنان لستر به مبارزه کردن ادامه دادند و ما تا آخرین لحظه برای زدن گل‌های بعدی تلاش کردیم.

1734955

از نظر من آرسنال در این فصل و زیر نظر میکل آرتتا سطح جدیدی از خود نشان می‌دهد و آنها واقعا امسال پیشرفت کرده‌اند. ویلیام سالیبا کلاس بالایی در خط دفاعی دارد و در تمامی صحنه‌ها خود را به توپ می‌رساند. گابریل ژسوس نیز یک مهاجم کلاس جهانی نشان داده و الکساندر زینچنکو می‌تواند در چند پست در بالاترین سطح ممکن فوتبال بازی کند. حضور این بازیکن باعث شده آرسنال در فصل جدید خیلی پیشرفت کند.

احتمال جذب بازیکنان جدید در پنجره تابستانی؟ خیر، خرید جدیدی در کار نیست و در طول فصل با همین بازیکنان ادامه خواهیم داد."

دیدگاه‌ها