کد خبر : 1838167 | 22 مرداد 1401 ساعت 23:15 | 6K بازدید | 2 دیدگاه

میلان 4-2 اودینزه؛ قهرمان قدرتمندانه شروع کرد

قهرمان فصل گذشته سری آ در اولین هفته فصل جدید موفق شد با نتیجه 4-2 اودینزه را شکست دهد تا قدم اول را قدرتمندانه بردارد.

میلان 4-2 اودینزه؛ قهرمان قدرتمندانه شروع کرد

 به گزارش "ورزش سه"، آث میلان به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی، فصل جدید سری آ را در خانه خود، ورزشگاه سن سیرو با دیدار مقابل اودینزه آغاز کرد. شاگردان استفانو پیولی در این بازی به سرعت غافلگیر شدند ولی با واکنشی مناسب به بازی برگشتند و کنترل میدان را به‌دست گرفتند تا در نهایت سه امتیاز هفته اول را به حساب خود واریز کنند.

اودینزه در دقیقه 2 مسابقه صاحب یک ضربه کرنر شد. جرارد دلوفو با یک ارسال تماشایی توپ را دقیقا روی سر رودریگو بکائو فرستاد تا این مدافع برزیلی پیش‌تاخته که هیچ‌یک از بازیکنان میلان او را آزار نمی‌داد با یک ضربه سر دروازه روسونری را باز کند.

در دقیقه 10 سوپی بازیکن اودینزه، داویده کالابریا، مدافع میلان را سرنگون کرد تا داور اعلام پنالتی کند. تئو هرناندز پشت توپ ایستاد و کار را به تساوی کشاند تا شوک میلانی‌ها تنها 10 دقیقه ادامه داشته باشد.

1735003

سه دقیقه بعد آنته ربیچ، مهاجم کروات روسونری، موفق شد کامبک میلان را تکمیل کند. سانتر کالابریا درست مقابل ربیچ قرار گرفت تا او توپ را به گوشه دروازه اودینزه هدایت کند. میلان با این کامبک سیزده دقیقه‌ای با خیالی راحت‌تر به بازی ادامه می‌داد.

1735004

اما بازیکنان اودینزه نگذاشتند نیمه اول با برتری میلان به پایان برسد. درحالی‌که چهار دقیقه از وقت‌های تلف‌شده نیمه اول سپری شده بود روبرتو پریرا، هافبک آرژانتینی اودینزه، در سمت راست زمین صاحب توپ شد و با یک سانتر تماشایی توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد. آدام ماسینا، هافبک مراکشی این تیم، با یک ضربه سر شیرجه‌ای توپ را وارد دروازه میلان کرد تا نیمه اول با تساوی 2-2 به پایان برسد.

میلان نیمه دوم را با عطش گلزنی آغاز کرد و خیلی زود موفق شد به گل برسد. در دقیقه 46 تئو هرناندز، مدافع پیش‌تاخته میلان، در سمت چپ زمین صاحب توپ شد و توپ را به محوطه جریمه اودینزه ارسال کرد. آدام ماسینا، زننده گل دوم اودینزه، در دفع توپ ضعیف عمل کرد تا براهیم دیاز از فرصت نهایت استفاده را برده و دروازه حریف را باز کند.

1735006

در دقیقه 68 آنته ربیچ، مهاجم کروات میلان، دومین گل خود را وارد دروازه اودینزه کرد تا میلان 4-2 پیش بیفتد. براهیم دیاز، زننده گل قبلی میلان، در محوطه جریمه اودینزه توپ را از پریرا دزدید و به ربیچ سپرد تا او از فاصله نزدیک دومین گل خود برای روسونری را به ثمر برساند و اختلاف را به دو گل افزایش دهد.

1735005

میلان در دقیقه 71 سه تعویض داشت و اولیویه ژیرو به جای آنته ربیچِ دوگله، شارل دکتلر به جای براهیم دیاز، دیگر گلزن میلان، و الکسیس سلمکرز به جای جونیور ماسیاس وارد زمین شدند. میلان در دقیقه 75 فرصت خوبی برای گلزنی داشت که موفق نبود. لیائو از سمت راست زمین صاحب توپ شد و به طرف محوطه جریمه حرکت کرد. او توپ را روی پای چپ خود آورد و ضربه کات‌داری شلیک کرد اما توپ با اختلافی اندک از بالای دروازه بیرون رفت.

1735007

روسونری در نهایت با نتیجه 4-2 به پیروزی رسید تا اولین قدم در راه دفاع از عنوان قهرمانی سری آ را با کسب سه امتیاز در هفته اول بردارد.

دیدگاه‌ها