کد خبر : 1838177 | 22 مرداد 1401 ساعت 23:44 | 24.2K بازدید | 7 دیدگاه

صنعت‌نفت به دنبال 2 بازیکن جدید

جدیدترین خارجی‌های لیگ از اروگوئه و تاجیکستان

سرمربی صنعت نفت اعلام کرد که این تیم با دو بازیکن خارجی به توافق رسیده و آنها به‌زودی راهی آبادان می‌شوند.

جدیدترین خارجی‌های لیگ از اروگوئه و تاجیکستان

به گزارش "ورزش سه"، لیگ بیست و دوم به‌عنوان پرخارجی‌ترین لیگ برتر تاریخ نامگذاری می‌شود. بسیاری از تیم‌ها برای حضور پرقدرت در رقابت‌های امسال، تصمیم به جذب بازیکنان خارجی گرفته‌اند و بسیاری از باشگاه‌ها نیز از فصول گذشته بازیکنان خارجی در ترکیب خود دارند.

تیم فوتبال صنعت نفت نیز به جدیدترین باشگاهی تبدیل می‌شود که می‌تواند از حضور بازیکنان خارجی در ترکیب خود بهره گیرد. طبق اعلام سرمربی این تیم، آبادانی‌ها تاکنون با دو بازیکن اهل اروگوئه و تاجیکستان به توافق نهایی دست یافته‌اند و آنها به‌زودی راهی آبادان می‌شوند.

پرکاس در نشست خبری بعد از بازی با فولاد درباره این دو بازیکن گفت: کار جذب یکی از آنها تکمیل شده است و به آبادان که برگردم این موضوع را پیگیری می‌کنم. تلاش داریم در 48 ساعت آینده برای ایشان بلیت تهیه کنم تا به ایران سفر کنند. یکی از بازیکنان ما اهل اروگوئه است و در لیگ این کشور بازی می‌کند و حتی 3 روز پیش نیز یک پاس گل داد. او بازیکن آماده‌ای است و به محض حضور در آبادان، می‌تواند برای تیم به میدان برود و نیازی به بدنسازی ندارد.

سرمربی صنعت نفت اظهار داشت: تنها مسئله‌ای که می‌ماند، هماهنگی با سایر هم تیمی‌هاست. بازیکنی که در آن سطح بازی کرده باشد، بسیار سریع می‌تواند به هماهنگی برسد. چرا که ما خیلی روان، شعاع حرکتی تمامی بازیکنان را به آنها توضیح می‌دهیم و فکر نمی‌کنم بازیکن چندان به مشکل برخورد کند.

او خاطرنشان کرد: دومین بازیکن نیز اهل تاجیکستان است. هر دو بازیکن در بخش تهاجمی بازی می‌کنند و این می‌تواند خیلی به ما کمک کند. ما قطعا بازی‌‍های هجومی‌تری را بازی می‌کنیم. من نمی‌گویم امروز تهاجمی بازی نکردیم ولی در آینده با حضور بازیکنان جدید بازی هجومی‌تری را به‌نمایش می‌گذاریم.

دیدگاه‌ها