کد خبر : 1838178 | 22 مرداد 1401 ساعت 23:53 | 84.9K بازدید | 44 دیدگاه

تن‌هاخ: اگر می‌توانستم هر یازده نفر را تعویض می‌کردم

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد با ابراز ناراحتی از شکست 4-0 مقابل برنتفورد گفت تیمش مسئولیت باخت را می‌پذیرد و از ناراحتی هواداران متاسف است.

تن‌هاخ: اگر می‌توانستم هر یازده نفر را تعویض می‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی که امسال تابستان هدایت منچستریونایتد را به دست گرفت و امیدهای زیادی در هواداران این تیم ایجاد کرد در دومین بازی خود در لیگ برتر انگلیس شکستی تلخ را تجربه کرد و تیمش در مقابل برنتفورد چاره‌ای جز بالا بردن دست‌ها نداشت و بازی را 4-0 واگذار کرد.

سرمربی منچستریونایتد در پایان مسابقه ضمن ابراز تاسف از شکست سنگین تیمش گفت شیاطین سرخ مسئولیت باخت را می‌پذیرند و به‌خاطر ناراحتی هواداران متاسف هستند. او اما وعده داد که تیمش اتحاد خود را بیشتر کرده و با عزم و اراده بیشتر تلاش خواهد کرد.

1735039

اریک تن‌هاخ در پایان بازی گفت:" این شکست برای من سخت بود و غافلگیرکننده. این تیم باید مسئولیت را بپذیرد. من به‌خاطر ناراحتی هواداران متاسف هستم. ما باعث سرافکندگی‌شان شدیم.

من از بازیکنان خواسته بودم با ایمان به خودشان بازی کنند و مسئولیت‌پذیر باشند. دقیقا کارهایی که امروز انجام ندادند.

ما فقط در صورتی می‌توانیم این شکست را پشت سر بگذاریم که اتحادمان را حفظ کنیم. نمی‌خواهم حرف‌هایم سوءبرداشت شود؛ مسئولیت اصلی به عهده سرمربی است و من این مسئولیت را می‌پذیرم. ولی من باید به بازیکنانم اعتماد به نفس بدهم تا خودشان را باور کنند. بخشی از این وظیفه به عهده خود آنها است.

دو گل اولی که ما امشب دریافت کردیم روی دو اشتباه فردی بود. کاملا مشخص و واضح بود و در این هیچ شکی وجود ندارد. اشتباه بخشی از فوتبال است و بعد از اشتباه باید ادامه داد و ناامید نشد. اما بعد از اشتباه مهم این است که برای جبرانش کار کنید. من در نیمه دوم سه تعویض داشتم چون می‌خواستم خون تازه‌ای به رگ‌های تیم تزریق شود. ولی اگر می‌شد می‌خواستم هشت نفر دیگر را هم تعویض کنم.

ما تیمی هستیم که در یک روند دشوار قرار دارد. ولی انتظار این بود که شروع متفاوتی داشته باشیم. به نظر می‌آید اتفاقاتی که در فصل گذشته افتاده در این فصل هم گریبانگیر ما است. باید هر چه سریعتر این شرایط را تغییر بدهیم. ما بازیکنان جدید می‌خواهیم. بازیکنانی باکیفیت. سعی می‌کنیم آنها را قانع کنیم که به یونایتد بپیوندند.

عملکرد ما ضعیف و مزخرف بود. شکی نیست که باید استاندارد بازی‌مان به مراتب بهتر از این باشد. من می‌توانم چند دلیل برای ضعف یونایتد ارائه بدهم ولی همه فکر می‌کنند دنبال بهانه‌تراشی هستم. از همه مهمتر این بود که ما باید گل می‌زدیم ولی نتوانستیم.

تیمی در سطح ما نباید چنین اشتباه‌هایی بکند. اشتباه‌های این بازی واقعا ناامیدکننده بود ولی ما باید ادامه بدهیم چون هنوز زمان زیادی از فصل باقی مانده و بازی‌های زیادی در پیش است. این شروع باعث شد کار من به‌عنوان سرمربی یونایتد سخت‌تر شود ولی من همچنان اعتقاد دارم و باید اعتقاد داشته باشم. من در این مدت چیزهای خوبی دیده‌ام ولی البته شاهد دو بازی ناامیدکننده تیمم هم بوده‌ام. فشار روی مربی یونایتد همیشه هست و من این را می‌دانم. این فشار واقعا سنگین است. من باید شرایط را به دقت تحلیل کرده و راه‌حل پیدا کنم. وظیفه من این است".

دیدگاه‌ها