کد خبر : 1838179 | 22 مرداد 1401 ساعت 23:52 | 47K بازدید | 7 دیدگاه

داد و فریاد بابت پیراهنی که پاره شد (عکس)

پاره شدن پیراهن رضا اسدی با سماجت امین پورعلی لحظات حساسی را در دقایق تلف شده دیدار تراکتور و گل‌گهر سیرجان ایجاد کرد.

داد و فریاد بابت پیراهنی که پاره شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در شرایطی مانند سال گذشته در هفته ابتدایی مقابل گل‌گهر سیرجان قرار گرفته بود که انتظار می‌رفت با حضور قربان بردیف مربی پرافتخار روسی عملکرد بهتری نسبت به تیم سال گذشته داشته باشد که با شرایط آشفته‌ای به مسابقات رسیده بود. 
البته انتظاری که از سرمربی روسِ تراکتور وجود داشت؛ در زمین مسابقه دیده شد و آنها اگرچه در نیمه اول با دو گل زیبا توسط عاشوری و رضا شکاری دروازه خودشان را باز شده دیدند ولی توانستند خیلی زود به بازی برگردند و در بیشتر دقایق نیمه دوم مسابقه تیم برتر میدان بودند.
اما یکی اتفاقات جالب توجه این مسابقه درگیری رضا اسدی با امین پورعلی روی یک ارسال پشت محوطه جریمه میزبان بود که هافبک دفاعی آبی‌پوشان سیرجانی اینقدر سماجت کرد و هافبک تراکتور را کشید که منجر به پاره شدن پیراهن اسدی شد. این موضوعی بود که سبب شد اسدی از کوره در برود و شروع به داد و هوار سر داور مسابقه کند که چرا به امین پورعلی کارت نمی‌دهد. این اصرار اینقدر ادامه پیدا کرد که داور مجبور شد برای اینکه اسدی را وادار به رفتن کنار زمین و تعویض پیراهنش کند، به او کارت زرد بدهد! 
جالب اینکه این حواشی در حالی رخ داد که اسدی به‌عنوان یار ذخیره برای کمک به جبران عقب افتادگی تیمش در دقایق پایانی مسابقه وارد زمین شده بود ولی همین رفتار سبب شد تا یکی دو دقیقه از زمان مسابقه در وقت‌های تلف شده را به ضرر تیمش از بین ببرد!

عکس: اسماعیل خورتن

1735036
1735037
1735035
1735034
1735032
1735033

دیدگاه‌ها