کد خبر : 1838183 | 23 مرداد 1401 ساعت 00:31 | 70.2K بازدید | 9 دیدگاه

دو پنالتیِ پی‌اس‌‎جی؛ نامزد توپ طلا خراب کرد! (عکس)

پاری‌سن ژرمن در نیمه اول دیدار امشب مقابل مون‌پلیه صاحب دو ضربه پنالتی شد اما تنها یکی از آنها را تبدیل به گل کردند.

دو پنالتیِ پی‌اس‌‎جی؛ نامزد توپ طلا خراب کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کریستوف گالتیه بعد از پیروزی پرگل هفته اول مقابل کلرمون، امشب میزبان مون پلیه هستند و همان‌طور که انتظار می‌رفت، کاملا بر بازی تسلط دارند و در این بین تنها درخشش دروازه‌بان میهمان باعث شد تا دروازه این تیم در نیمه اول تنها دو بار باز شود؛ از جمله با مهار ضربه پنالتی کیلیان امباپه.
در دقیقه 23 بود که برخورد توپ به دست بازیکن مون پلیه درون محوطه جریمه باعث شد تا داور بعد از استفاده از VAR نقطه پنالتی را نشان بدهد. امباپه که به نظر می‌رسد پنالتی‌زن اول پاریسی‌ها در این فصل است؛ پشت توپ قرار گرفت اما ضربه او به سمت راست را، یوناس اوملین، دروازه‌بان سوئیسی مون پلیه با واکنشی دیدنی دفع کرد.

1735044
1735050

اما درخشش اوملین با نمایش ضعیف مدافعان تیمش و به‌ویژه فالایه ساکو بی اثر شد. در دقیقه 39 بود که ساکو در تلاش برای دفع شوت امباپه، آن را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا پی‌اس‌جی پیش بیفتد.
و 4 دقیقه بعد ساکو شب بدش را تکمیل کرد و دومین ضربه پنالتی را به پاریسی‌ها هدیه دارد. این بار برخورد توپ به دست او باعث شد تا داور بلافاصله اعلام پنالتی کند. نیمار بود که این بار پشت توپ قرار گرفت و با فریب دادن اوملین، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا پاری‌سن ژرمن نیمه اول را با برتری 2-0 به رختکن برود.

1735049
 

دیدگاه‌ها