کد خبر : 1838187 | 23 مرداد 1401 ساعت 01:06 | 81.5K بازدید | 11 دیدگاه

قبل از اخراج بهتر از آنها بازی کردیم

قاسمی: این حرکت در شان نام پرسپولیس نبود

آرمان قاسمی می‌گوید ذوب آهن پیش از اخراج نمایش بهتری نسبت به پرسپولیس داشت.

قاسمی: این حرکت در شان نام پرسپولیس نبود

به گزارش ورزش سه، آرمان قاسمی مدافع ذوب آهن پس از این بازی درباره تساوی با پرسپولیس گفت: ما تا قبل از اخراجی بازی برابری ارائه کردیم و حتی برتر هم بودیم. اما متاسفانه قبل اخراج یک صحنه صددرصد پنالتی در محوطه جریمه پرسپولیس اتفاق افتاد و توپ به دست بازیکن پرسپولیس خورد و پنالتی محرز ما را نگرفتند و گفتند بازیکن ما خطا کرده و بعد از آن هم یک بازیکنمان اخراج کردند.

وی افزود: آقای بنیادی‌فر دستش را برد سمت کارت و اگر اخطار می‌داد کسی چیزی نمی‌گفت اما وقتی پرسپولیسی‌ها اعتراض کردند، کارت داد و بازیکن ما را اخراج کرد و تیم را 10 نفره کرد.

مدافع ذوب آهن راجع به عدم رعایت فیرپلی بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: فوتبال بازی جوانمردانه است و حالا یک سری تیم‌ها وقت کشی می‌کنند بحثش فرق دارد. اما تیممان وقت کشی نمی‌کند اما آنجا یک برخوردی شد که بازیکن ما زمین افتاد و متاسفانه بازیکنان پرسپولیس فیرپلی نکردند که فکر نکنم این برازنده نام پرسپولیس باشد.

قاسمی در خصوص زخمی شدن گردنش عنوان کرد: گردن من در همان صحنه اخراج نادر محمدی مورد عنایت قرار گرفت. ندیدم چه کسی بود و اصرار می‌کردند داور بازیکن ما را اخراج کند و من رفتم شرایط را آرام کنم اما متاسفانه این اتفاق افتاد.

او در مورد صحبتش با محمدی گفت: وقتی با نادر محمدی صحبتی کردم گفت برخورد چندانی نداشتم. اما اگر همان اول کارت می‌داد اصلا اعتراضی نبود. تا زمانی که وی ای آر نیاید همین است و همیشه اعتراض می‌شود. دنیا به سمت کمک داور رباتیک می‌رود اما ما اندر خم یک کوچه هستیم. فکر نکنم تا 10 سال دیگر هم وی ای آر بیاید و داوران لطمه می‌بینند.

دیدگاه‌ها