کد خبر : 1838189 | 23 مرداد 1401 ساعت 01:16 | 13.5K بازدید | 2 دیدگاه

نوری: ده نفره جلوی پرسپولیس خوب بازی کردیم

نوری از حس و حال اولین تجربه مربیگری خود که مقابل پرسپولیس رقم خورد، می‌گوید.

نوری: ده نفره جلوی پرسپولیس خوب بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری اولین تجربه رسمی مربیگری خود را مقابل تیم محبوبش پشت سر گذاشت. او در خصوص بازی گفت: بازی خوبی بود، پرسپولیس همیشه یک تیم قوی و قهرمان است. ما خیلی تلاش کردیم تا نقاط قوت پرسپولیس را شناسایی کنیم. با اینکه ده نفره شدیم خوب بازی کردیم و مستحق تک امتیاز بودیم. توانستیم دست پر از بازی اول خارج شویم.

او راجع‌به صحنه اخراج گفت: داور از دادن کارت منصرف شد اما بازیکنان پرسپولیس یورش آوردند و داور تصمیم گرفت آقای محمدی را اخراج کند.

1735063

محمد نوری در خصوص اولین تجربه مربیگری مقابل پرسپولیس گفت: خوشحال بودم که استارت مربیگری را از تیم ریشه دار ذوب آهن می‌زنم. پرسپولیس تیمی بود که چندین سال در آن بازی کردم و افتخار کاپیتانی آن را داشتم، هم سخت بود و هم خوشحال کننده که در اولین بازی مقابل پرسپولیس قرار گرفتم. الان مربی ذوب آهنم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام می‌دهم.

او در مورد اینکه داور به ایرپادش گیر داد گفت: با آقای تارتار صحبت می‌کردیم و آقای تارتار یک نکته را می‌خواست بگوید.

نوری در پایان اضافه کرد: ما تیم‌مان خیلی خوب است و مطمئنا اگر ده نفره نمی‌شدیم می‌توانستیم فشار بیشتری روی دروازه پرسپولیس بیاوریم. پرسپولیس قوی‌ترین تیم ایران است اما ما هم در ادامه فصل حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و تلاش می‌کنیم روز به روز شرایط ذوب آهن را بهتر کنیم.

دیدگاه‌ها