کد خبر : 1838203 | 23 مرداد 1401 ساعت 09:53 | 17.5K بازدید | 10 دیدگاه

ژاوی: ناامیدکننده بودیم اما این اول راه است

ژاوی، سرمربی بارسلونا، چندان از تساوی برابر رایو وایه‌کانو نگران و ناراحت نیست.

ژاوی: ناامیدکننده بودیم اما این اول راه است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته اول لالیگا به مصاف رایو وایه‌کانو رفت اما به تساوی 0-0 برابر این تیم رضایت داد. 
خریدهای پر هزینه و قابل توجه بارسا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باعث شده است که انتظارات از این تیم تا حد زیادی بالا برود اما این تیم نتوانست در اولین بازی‌اش در فصل جدید لالیگا به پیروزی برسد و این انتظارات را برآورده کند. 
ژاوی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« رایو به خوبی دفاع کرد و این باعث شد که ما بیشتر از حالت عادی برای رسیدن به گل تلاش کنیم اما شانس‌هایی برای گلزنی داشتیم. بازی در دقایق پایانی بسیار کند و آهسته شده بود. ما می‌خواستیم به همه نشان دهیم که در مسیر درستی قرار داریم چون انتظارات از ما زیاد است اما این تازه آغاز راه است. ما از همه می‌خواهیم که با این تیم صبور باشند و به آن باور داشته باشند. اتفاقی که امروز افتاد ناامیدکننده بود اما این تازه اول راه است و ما باید به این مسیر ادامه دهیم، مسیری که ما را به موفقیت خواهد رساند.»

1729686

او درباره شرایط این بازی اظهار داشت:« من فکر می‌کنم تیم بازی خوبی ارائه کرد، هرچند تحت فشار زیادی بودیم. من سعی کردم به بازیکنان بگویم که فشار روی من است. در هر حال رایو کار تاکتیکی بسیار خوبی انجام داد. ما باید به پیشرفت ادامه دهیم.»
سرمربی بارسا درباره ساختار تیمش در بازی امروز اضافه کرد:« ما همیشه سعی داریم برتری در مرکز زمین را از آن خودمان کنیم اما امروز سه در برابر دو بودیم چون من سیستم را برای داشتن برتری بیشتر در خط حمله تغییر دادم. اما نتوانستیم آنطور که باید ظاهر شویم.»
این مربی کاتالان درباره شرایط فرانکی دی‌یونگ گفت:« او بازیکن تعویضی نیست. او بازیکن مهمی برای ما است. امروز بازی خوبی ارائه کرد. من نمی‌دانم چه اتفاقی در پنجره نقل و انتقالات رخ خواهد داد اما او با ما است و نشان داد که سطح بازی خوبی دارد.»
ژاوی همچنین درباره وقت‌های تلف شده و احتمال استفاده از زمان مفید در فوتبال ادامه داد:« از نظر من این شرایط مضحک است. اگر از زمان مفید استفاده کنیم نیازی به هشت یا 22 دقیقه وقت اضافه نداریم. ما با این روش خودمان را به سخره گرفته‌ایم. فکر می‌کنم تنها راه درست استفاده از زمان مفید در فوتبال است. آیا ما به دنبال بازی جوانمردانه در یوفا نیستیم؟»
 

دیدگاه‌ها