کد خبر : 1838213 | 23 مرداد 1401 ساعت 11:01 | 116.3K بازدید | 39 دیدگاه

رفتار عجیب امباپه؛ پاس ندهید بازی نمی‌کنم!

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، رفتار عجیبی را در بازی برابر مون‌پولیه از خود نشان داد.

رفتار عجیب امباپه؛ پاس ندهید بازی نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ فرانسه به مصاف مون‌پولیه رفت و با نتیجه 2-5 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
کیلیان امباپه در دقیقه 23 این بازی فرصت داشت که گل اول تیمش را به ثمر برساند اما نتوانست از پنالتی‌ که به سود پی اس جی اعلام شده بود به درستی استفاده و دروازه حریف را باز کند. هرچند این بازیکن در نیمه دوم موفق شد نامش را به فهرست گلزنان تیمش در این بازی اضافه کند. 
اما اتفاق عجیبی در طول این بازی رخ داد، امباپه در دقایق پایانی نیمه اول در حالی که به سمت دروازه حریف نفوذ کرده بود از این که ویتینیا تصمیم گرفت توپ را برای او ارسال نکند به شدت ناراحت شد و به جای این که به دیگر بازیکنان تیمش در محوطه جریمه حریف اضافه شود، پشتش را به جریان بازی کرد و دست از دویدن کشید. 

1735114
این موضوع توسط دوربین‌های متعدد تلویزیونی به نمایش درآمد و از چشم هواداران و فوتبال‌دوستان دور نماند تا انتقادهای زیادی از این رفتار امباپه شود. 
بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی این تصویر را به اشتراک گذاشتند و به ناراحتی و عصبانیت این بازیکن فرانسوی به دلیل عدم دریافت پاس از سوی هم تیمی‌اش اشاره کردند. 
هرچند تعدادی از رسانه‌های فرانسوی پس از پایان بازی مدعی شدند که امباپه پیش از آغاز این دیدار خبر بد خانوادگی‌ دریافت کرده بود که باعث شد این بازیکن تمرکز لازم را در این دیدار نداشته باشد اما به نظر نمی‌رسد که این توجیه خوبی برای این رفتار امباپه از نظر هواداران پی اس جی باشد.

دیدگاه‌ها