کد خبر : 1838224 | 23 مرداد 1401 ساعت 11:35 | 19.9K بازدید | 2 دیدگاه

اولین تجربه پرسپولیسی‌های سابق با پیراهن فولاد (عکس)

احسان پهلوان و سعید آقایی دو بازیکن سابق پرسپولیس نخستین بازی رسمی خود با لباس فولاد را انجام دادند.

اولین تجربه پرسپولیسی‌های سابق با پیراهن فولاد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه مهدی شیری در پنجره نقل و انتقالاتی قبلی از پرسپولیس راهی فولاد شد، تابستان امسال نیز جواد نکونام دست روی دو شاگرد یحیی گل محمدی گذاشت و احسان پهلوان به همراه سعید آقایی راهی اهواز شدند تا با پیراهن فولاد در لیگ بیست و دوم به میدان بروند.

پهلوان که پس از درخشش در ذوب آهن توانست خود را به فوتبال کشور معرفی کند، در مدت زمان حضور در جمع سرخپوشان پایتخت توانست 72 مرتبه برای این تیم به میدان برود و یکی از عناصر کلیدی در خط میانی تیم یحیی گل محمدی به شمار می رفت و قطعا بزرگترین حسرت او، غیبت در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر اولسان هیوندای خواهد بود.

1735131

سعید آقایی نیز دیگر خرید تابستانی فولاد از سرخپوشان بود. بازیکنی که با انتقالی جنجالی از سپاهان راهی پرسپولیس شد و او نیز به همراه احسان پهلوان یک قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی سوپرجام را به دست آوردند با این تفاوت که آقایی توانست در دیدار فینال آسیا به میدان برود.

1735133

پس از جذب سعید صادقی، مهدی احمدی و تغییرات گسترده در سمت چپ پرسپولیس، آقایی ترجیح داد برای حضور ثابت در لیگ برتر، راهی فولاد شود و روز گذشته و در دیدار برابر صنعت نفت آبادان نیز به همراه احسان پهلوان، از ابتدا در ترکیب ثابت به میدان رفتند تا نخستین بازی خود با لباس فولاد را به ثبت برسانند.

عکس: محمد حریصی

1735134

دیدگاه‌ها