کد خبر : 1838227 | 23 مرداد 1401 ساعت 11:40 | 28.4K بازدید | 4 دیدگاه

مصدومیتی که کار سردار را در لورکوزن سخت‌تر می‌کند!

کنفرانس مطبوعاتی جراردو سیوانه بعد از شکست دور از انتظار برابر آگسبورگ تلخی‌های باخت را برای هواداران این تیم دوچندان کرد.

مصدومیتی که کار سردار را در لورکوزن سخت‌تر می‌کند!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال لورکوزن در حالی عصر شنبه در ورزشگاه بای‌آرنا برابر آگسبورگ تن به شکست داد که هواداران این تیم امیدوار بودند بعد از حذف از جام حذفی و باخت برابر دورتموند در هفته اول، شاهد نخستین پیروزی شیرها در فصل جدید باشند.
اما اوضاع برای لورکوزنی‌ها خوب پیش نرفت و سردار آزمون و یارانش با نتیجه‌ای غیرمنتظره، مغلوب حریف شدند. اما غیبت چند بازیکن در ترکیب و آسیب‌دیدگی امینه عدلی در پایان بازی و خروجش از زمین، پرسش‌هایی بود که جرارد سیوانه، سرمربی سوییسی لورکوزن بعد از صحبت‌های اولیه در خصوص بازی با آن مواجه شد.
او ابتدا در مورد غیبت پائولینیو، وینگر جوان و برزیلی تیمش در لیست بازی به عدم برخورداری این بازیکن از آمادگی ذهنی به دلیل مذاکرات با باشگاهی دیگر اشاره کرد و مشخصا گفت:"مذاکراتی با او در جریان است، ما بازیکنی که صد درصد آمادگی نداشته باشد را در ترکیب نمی‌خواهیم."
کریم بالعربی، هافبک سابق تیم ملی آلمان دیگر بازیکن شاخص لورکوزن به شمار می‌رفت که روز گذشته در بازی غایب بود. گرفتگی کشاله و درد جزیی در ناحیه کمر، دلایل دوری این بازیکن از ترکیب بایر اعلام شد.

1735136
اما بخش تلخ ماجرا برای هوادران لورکوزن، مصدومیت امینه عدلی بود. وینگر فرانسوی که بعد از مدت طولانی برای حضور در زمین بازی آماده شده بود، در یکی از صحنه‌ها در انتهای بازی روی شانه‌اش افتاد و همین موضوع سوژه سوال خبرنگاران شد که سرمربی لورکوزن در جواب، از اعزام این بازیکن به بیمارستان به دلیل شکستگی استخوان ترقوه خبر داد. اتفاقی که دوری چند هفته‌ای و شاید چند ماهه این بازیکن را به همراه خواهد داشت.
جدایی دو وینگر لورکوزن از ترکیب این تیم بنا به دلایل مختلف، می‌تواند فشار و توقعات بیشتری را برای ستاره ایرانی شاغل در لورکوزن ایجاد کند. سردار آزمون که علی‌رغم تلاش فراوان در بازی دیروز موفق به گلزنی برای تیمش نشد، باید برای به ثمر رساندن نخستین گلش در فصل جدید حداقل تا بازی هفته سوم برابر هافنهایم صبر کند.

دیدگاه‌ها