کد خبر : 1838228 | 23 مرداد 1401 ساعت 11:45 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

تاثیر گرما روی بازی دو تیم برابر بود؛

رنجبری: گلزنی و گل‌سازی وظیفه یک مهاجم است

ستاره نفت MIS در هفته اول لیگ برتر کسب سه امتیاز در هفته اول را عاملی برای بالا رفتن اعتماد به نفس تیمش دانست.

رنجبری: گلزنی و گل‌سازی وظیفه یک مهاجم است

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که نفت مسجد سلیمان اولین بازی فصل خود را با پیروزی پشت سر گذاشت، پیمان رنجبری با یک گل و یک پاس گل، ستاره زمین بود. این بازیکن در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مورد پیروزی تیمش گفت: با توجه به اینکه بازی اول بود، هیچ کدام از دو تیم شناخت خاصی از هم نداشتند. 15-20 دقیقه اول را به شناخت حریف اختصاص دادیم. خدا را شکر که این بازی را بردیم چون سه امتیاز بازی اول خیلی مهم است و اعتماد به نفس تیم را بالا می‌برد.

رنجبری ابتدا روی ریباند شوت دغاغله، گل اول بازی را به ثمر رساند و در ادامه با یک چرخش و یک پاس دیدنی به رضا دهقانی، او را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد و این بازیکن نفت را به گل دوم رساند تا در نهایت مسجدسلیمانی‌ها با نتیجه ۳ بر ۲ از سد مس کرمان عبور کنند. مهاجم نفت در مورد این عملکرد خوب تاکید کرد: وظیفه مهاجم همین است و باید گل بزند و پاس گل بدهد.

او در پاسخ به این سوال که گرمای هوا چقدر کار دو تیم را سخت کرده بود گفت: گرمای هوا طبیعی بود و مسجدسلیمان در این فصل از سال همیشه این گونه است. البته این شرایط برای هر دو تیم یکسان بود چون ما هم دو روز قبل از بازی در مسجدسلیمان حاضر شدیم و تمرین کردیم. مس به نظرم تیم خیلی خوبی است و در ادامه راه می تواند نتایج درخشانی بگیرد. آنها بازی خوبی مقابل ما انجام دادند.

مهاجم نفت در مورد بازی هفته بعد با هوادار گفت: هوادار، تیم خوبی است. این تیم در هفته اول نتیجه خیلی خوبی کسب کرد و آلومینیوم را در اراک شکست داد. امیدوارم در آن دیدار هم تمرکز بالایی برای ارائه بهترین عملکرد ممکن داشته باشیم.

دیدگاه‌ها