کد خبر : 1838234 | 23 مرداد 1401 ساعت 12:04 | 26.8K بازدید | 5 دیدگاه

گالتیه: ناراحتی امباپه طبیعی بود

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، معتقد است که رفتار کیلیان امباپه در زمین بازی اتفاقی خاص و غیرعادی نبوده است.

گالتیه: ناراحتی امباپه طبیعی بود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در هفته دوم رقابت‌های لیگ فرانسه در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف مون‌پولیه رفت و موفق شد با نتیجه 2-5 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
نمایش درخشان پی اس جی در این بازی باعث شد که گالتیه از عملکرد بازیکنانش در این دیدار ابراز رضایت کند و همچنین از جو پر هیجان ورزشگاه خانگی پی اس جی تمجید کند. 
این مربی فرانسوی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« از همه هواداران ممنونم. این یک استقبال گرم و دوست داشتنی بود. ورزشگاه مملو از تماشاگر بود. جو بسیار خوبی را در بازی امشب تجربه کردیم. بازیکنانم هم مشتاق یک بازی خوب در خانه بودند و ما توانستیم عملکرد خوب خودمان را در این بازی هم به نمایش بگذاریم.»

1731594


گالتیه درباره شرایط تیمش در این بازی اظهار داشت:« بازیکنانم در این بازی واقعا خوب بازی کردند. آنها مشتاق گلزنی و پیروزی و انجام کارهای ترکیبی با یکدیگر بودند. ما توانستیم خطرهای بسیاری روی دروازه حریف ایجاد کنیم. در ده دقیقه پایانی کمی خسته شدیم و این فرصت گلزنی به مون‌پولیه هم داد. این موضوع مربوط به گرما و آمادگی بدنی بازیکنان بود. هوا بسیار گرم است اما در نهایت از نمایش بازیکنانم راضی هستم.»
سرمربی پی اس جی درباره اتفاقات رخ داده و حواشی ایجاد شده پیرامون کیلیان امباپه اضافه کرد:« امباپه آخرین بار سه هفته پیش بازی کرده بود، بنابراین من می‌دانستم که این بازی برایش دشوار خواهد بود. او جنگنده است و می‌خواهد همیشه خوب و سریع باشد اما باید بداند که کمی زمان می‌برد تا به 100 درصد آمادگی‌اش برسد. او همیشه به دنبال گلزنی است و این که از این شرایط و فاصله فیزیکی که با هم تیمی‌هایش دارد کمی ناامید و ناراحت شود طبیعی است.»

دیدگاه‌ها