کد خبر : 1838236 | 23 مرداد 1401 ساعت 12:11 | 14.7K بازدید | 4 دیدگاه

اسلامی، طارمی لیگ برتری که پنالتی نمی‌زند!(عکس)

مهاجم نساجی مازندران مثل سال گذشته فصل جدید را با رساندن تیمش به گل آغاز کرد.

اسلامی، طارمی لیگ برتری که پنالتی نمی‌زند!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در شرایطی توانست نخستین بازی فصل مقابل مس رفسنجان را با کسب یک امتیاز در اصفهان پشت سر بگذارد که ابتدا با یک پنالتی که کریم اسلامی گرفته بود، پیش افتاد ولی در نهایت با تساوی این مسابقه را پشت سر گذاشت و به یک امتیاز بسنده کرد.

کریم اسلامی که فصل گذشته در اولین بازی لیگ برتر مقابل فجر سپاسی تک‌گل برتری تیم نساجی مازندران را به ثمر رسانده بود، در هفته اول فصل جدید نیز توانست برابر مس رفسنجان پنالتی بگیرد تا تیمش گلزنی کند.

مهاجم با تجربه نساجی که علی‌رغم بحث انتقال‌اش به سایر تیم‌ها در نقل و انتقالات تصمیم به ادامه همکاری با این باشگاه گرفت و تحت قراردادش ماند، در نخستین بازی لیگ برتر برابر مس رفسنجان مثل فصل قبل که گلزنی کرد، خوش درخشید و توانست یک پنالتی بگیرد که البته خودش آن را نزد.

اسلامی که سال گذشته با هفت گل بهترین گلزن نساجی بود و چهار پنالتی گرفت، برخلاف مهدی طارمی که در کنار گرفتن پنالتی آن را هم برای تیمش می‌زند، پنالتی‌ها را به حامد شیری کاپیتان نساجی می‌دهد که اگر فصل قبل این اتفاق نمی‌افتاد، اسلامی می‌توانست تعداد گل‌های خود را به عدد ۱۱ برساند.

1735148

دیدگاه‌ها