کد خبر : 1838239 | 23 مرداد 1401 ساعت 12:34 | 196.8K بازدید | 57 دیدگاه

هیچ‌کس فکر اینجا را نمی کرد؛

وضعیت قرمز؛ عطایی طعنه زد، موسوی بدتر جواب داد

والیبال ایران در روزهای اخیر درگیر حواشی عجیب و غیرمنتظره ای شده است.

وضعیت قرمز؛ عطایی طعنه زد، موسوی بدتر جواب داد

به گزارش "ورزش سه"، این وضعیت عجیب و غیرمنتظره برای والیبال ایران از عصر پنجشنبه کلید خورد؛ جایی که اصحاب رسانه در آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران پیش از اعزام به لهستان حاضر شدند تا با بازیکنان و کادر فنی گفت و گویی ترتیب دهند.

بعد از مصاحبه با بهروز عطایی نوبت به کاپیتان جدید تیم ملی یعنی سید محمد موسوی رسید. همه رسانه ها منتظر بودند که این ستاره والیبال ایران از خوشحالی خود درباره بازگشت به تیم ملی و شرایط تیم برای مسابقات قهرمانی جهان بگوید اما موسوی در اقدامی غیرمنتظره اعلام کرد که به دلیل شرایط موجود حاضر نیست به کار خود با تیم ملی ادامه دهد و در قهرمانی جهان حاضر نخواهد بود.

قابل پیش بینی بود که بعد از این مصاحبه شاهد واکنش‌هایی نسبت به سید محمد موسوی و حرف‌هایش باشیم. ابتدا دبیر فدراسیون والیبال یعنی میلاد تقوی واکنش نسبتاً تندی نسبت به مصاحبه موسوی نشان داد و بعد هم نوبت به سرمربی تیم ملی رسید.

بهروز عطایی دو روز پیش در تماس تلفنی با یکی از برنامه‌های تلویزیونی گفت: من فکر می کنم ایشان این حرف‌ها را زمانی مطرح کرد که شاید الان موقعش نبود و تفکر بیشتری می‌طلبید. به هر حال ایشان شخصی این تصمیم را گرفت اما ایران از همه چیز و همه کس مهم‌تر است و این که همه باید در اختیار وطن‌مان باشیم، موضوع اول است. در این مملکت جوانانی بوده اند که به خاطر این کشور جان‌شان را داده‌اند و حالا در برابر چنین چیزهایی ورزش خیلی هم مهم نیست. به هر حال موضوعی به پایان رسید و ما برای آینده راهکارهایی را پیش‌بینی می‌کنیم. چرخه والیبال متوقف نمی شود و امیدوارم با مدیریت جامعه والیبال، فدراسیون، مربیان و بازیکنان اتفاقات خوبی رقم بخورد و باعث خوشحالی مردم شود.

1735162

این طعنه های بهروز عطایی از سوی سید محمد موسوی بی‌جواب نماند و این ستاره والیبال ایران دیشب در پست اینستاگرامی اینگونه به آنها واکنش نشان داد: زمانی که خودم را شناختم، هیچ هدفی بزرگتر از پوشیدن پیراهن تیم ملی و جنگیدن برای پرچم ایران نداشتم. روزهایی که ما والیبال را شروع کردیم، خبری از شهرت و پول در این ورزش نبود. فقط و فقط عشق به مردم و وطنم بود که شب و روز مثل سرباز می‌جنگیدیم. ما همیشه سرباز وطن بودیم و هستیم و سعی کردیم آن چه در توان داریم برای خدمت به کشور بگذاریم اما هرگز اجازه ندادیم که ما را با شهدا مقایسه کنند. ما کجا، شهدا کجا... شما کجا؟
ما خیلی خیلی کوچکتر از آن هستیم که با مقام شهید قیاس شویم. حرمت شهدا مقدس‌تر از آن است که هر یک از ما به خود اجازه دهد تا آنان را مصادره به مطلوب نماید و پشت این عزیزان پنهان شود.

این وضعیت عجیب یا حتی می توانیم بگوییم قرمز در حالی برای والیبال ایران ایجاد شده که تیم ملی شب گذشته ایران را به مقصد لهستان ترک کرد تا در مسابقات جام واگنر شرکت کند و پس از آن جهت حضور در تورنمنت قهرمانی جهان راهی اسلوونی شود؛ حواشی غیر منتظره ای که در مقطع کنونی نباید اتفاق می افتاد چرا که تیم ملی حالا تمام تمرکز خود را باید فقط روی موفقیت در مسابقات قهرمانی جهان بگذارد.

دیدگاه‌ها