کد خبر : 1838241 | 23 مرداد 1401 ساعت 12:33 | 19.3K بازدید | 8 دیدگاه

خشم نویل از گلیزرها: شما مقصر این شرایط هستید

گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، از عملکرد خانواده گلیزر در مدیریت این باشگاه به شدت انتقاد کرد.

خشم نویل از گلیزرها: شما مقصر این شرایط هستید

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف برنتفورد رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم شکست خورد تا شرایط دشوار این تیم همچنان ادامه داشته باشد. 
این شکست در حالی به دست آمد که یونایتد در هفته اول این رقابت‌ها نیز برابر برایتون باخته بود و تا به حال نتوانسته است هیچ امتیازی را در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به دست آورد و در قعر جدول رده‌بندی جای گرفته است. 
نویل پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفت:« وقتی مجموعه‌ای نتیجه نمی‌گیرد یعنی مشکل از مالکیت است. همه چیز واقعا به همین سادگی است. این تیم به شکل فاجعه‌باری در حال سقوط است. این ورزشگاه 20 سال پیش بهترین ورزشگاه جهان بود اما حالا همه چیز در حال از دست رفتن است.»

1734988
او با انتقاد از انتصاب‌های گلیزرها در این باشگاه اظهار داشت:« ما باید یک پروژه فوتبالی داشته باشیم اما آنها هیچ درکی از این موضوع ندارند. آنها تاجرهای و افراد بانکی را در راس این باشگاه قرار داده‌اند که توانایی اتخاذ تصمیمات فوتبالی را ندارند. آنها حتی یک مدیر ورزشی هم انتخاب نکرده‌اند.»
این کاپیتان سابق یونایتد با دفاع از بازیکنان این تیم اضافه کرد:« می‌توانید هرچقدر دوست دارید از بازیکنان انتقاد کنید اما مسائل بسیار بزرگ‌تری هست که در حال حاضر باید فورا به آنها رسیدگی شود. آنها باید خودشان را نشان دهند و حالا زمان مناسبی برای این کار است. شما نمی‌توانید تا همیشه پنهان شوید و تبعات این شکست گریبان شما را خواهد گرفت.»

دیدگاه‌ها