کد خبر : 1838254 | 23 مرداد 1401 ساعت 13:32 | 11.7K بازدید | 2 دیدگاه

پاسخ منفی ایکاردی به برلوسکونی؛ در پاریس می‌مانم!

مائورو ایکاردی، مهاجم پاری سن ژرمن، پیشنهاد پیوستن به مونزا را رد کرد.

پاسخ منفی ایکاردی به برلوسکونی؛ در پاریس می‌مانم!

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت ایکاردی در پاری سن ژرمن چندان خوب نیست و این بازیکن در فهرست مازاد این تیم قرار گرفته است. 
حضور بازیکنان درخشان در ترکیب پی اس جی و البته حواشی و جنجال‌های زیاد پیرامون ایکاردی باعث شده است که این بازیکن جایی در این باشگاه و برنامه‌های کریستوف گالتیه برای فصل جدید نداشته باشد. 
مدیران این باشگاه چند هفته قبل این موضوع را به او و واندا نارا، مدیر برنامه و همسر این بازیکن، اطلاع دادند و از آنها خواستند که باشگاه جدیدی برای خودشان پیدا کنند. 
اما به نظر می‌رسد که او تصمیم دارد به حضورش در پاریس ادامه دهد و علیرغم تمامی هشدارها حاضر به ترک این باشگاه نیست. ایکاردی همچنین اخیرا پیشنهاد بازگشت به رقابت‌های سری A را رد کرد. 

1655397
مونزا که به تازگی و با ریاست سیلویو برلوسکونی، مالک سابق باشگاه میلان، به رقابت‌های سری A صعود کرده است به صورت جدی به دنبال جذب بازیکنان نام آشنا و حضوری موفق در این لیگ است. 
آنها پیش از این مدعی شده بودند که قصد دارند تا دو سال آینده خودشان را به جمع مدعیان این رقابت‌ها برسانند و سهمیه حضور در مسابقات اروپایی را به دست آورند و به همین منظور به دنبال جذب بازیکنان بزرگ و باتجربه هستند. 
با این حال، ایکاردی حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشده است و بسیاری از منابع نزدیک به این بازیکن تایید کرده‌اند که او و همسرش ترجیح می‌دهند به جای استفاده از فرصت بازی در این لیگ که این مهاجم آرژانتینی با آن آشنایی دارد، همچنان به حضور در پاریس ادامه دهند.

دیدگاه‌ها