کد خبر : 1838258 | 23 مرداد 1401 ساعت 13:55 | 66K بازدید | 17 دیدگاه

پاریس همین را کم داشت

بحران در PSG؛ لایک نیمار روی توییت انتقاد از امباپه

به نظر می‌رسد که رابطه نیمار و کیلیان امباپه، دو ستاره پاری سن ژرمن، قرار نیست به این زودی به حالت عادی برگردد.

بحران در PSG؛ لایک نیمار روی توییت انتقاد از امباپه

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از رسانه‌های فرانسوی پس از تمدید قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن مدعی شدند که یکی از شرط‌های او برای ادامه حضور در پارک دو پرنس، فروش نیمار بوده است. 
این موضوع در رسانه‌های متعددی منعکس شد و با این که از سوی مدیران این باشگاه و این بازیکن فرانسوی تکذیب شد اما به نظر می‌رسد که نیمار به شدت از این موضوع ناراحت شده است.
او پیش از این در تمرینات پی اس جی نشان داده بود که دیگر رابطه خوبی با امباپه ندارد اما حالا این تنش وارد مرحله جدیدی شده که ممکن است برای این باشگاه خطرناک باشد. 

1723821
در بازی شب گذشته پی اس جی برابر مون‌پولیه که با پیروزی 2-5 شاگردان کریستوف گالتیه همراه بود، در دقیقه 23 یک پنالتی به سود این تیم اعلام شد که امباپه پشت آن قرار گرفت و نتوانست آن را به گل تبدیل کند اما دقایقی بعد که بار دیگر یک پنالتی دیگر به سود این تیم گرفته شد، نیمار پشت آن ایستاد و توپ را به تور دروازه دوخت. 

1727168
 

پس از بازی یکی از صفحات هواداری نیمار در توییتر نوشت:« این موضوع رسمی است، امباپه پنالتی‌زن اول پی اس جی است. مشخصا این موضوع مربوط به قرارداد اوست چون هیچ باشگاهی در دنیا نیست که نیمار را داشته باشد و از او به عنوان پنالتی‌زن دوم استفاده کند. به نظر می‌رسد که امباپه به خاطر تمدید قراردادش مالک پی اس جی شده است!!!!»
نیمار ساعاتی پس از پایان بازی این توییت را لایک کرد تا مشخص شود که تنش بین او و امباپه در پی اس جی کاملا جدی است و او هم شایعات مربوط به شرایط خاص این بازیکن در قرارداد جدیدش را باور دارد.

دیدگاه‌ها