کد خبر : 1838271 | 23 مرداد 1401 ساعت 14:21 | 16.9K بازدید | 7 دیدگاه

ژاوی:

مدیون تراشتگن هستیم؛ نگران لواندوفسکی نباشید

ژاوی، سرمربی بارسلونا، پس از تساوی برابر رایو وایه کانو از عملکرد مارک آندره تراشتگن تمجید کرد و گفت که نگران روبرت لواندوفسکی نیست.

مدیون تراشتگن هستیم؛ نگران لواندوفسکی نباشید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در هفته نخست لالیگا برابر رایو وایه‌کانو بدون گل متوقف شد. کمتر کسی تصور این تساوی خانگی ناامیدکننده را از بارسلونا داشت ولی آنها خوش شانس هم بودند که در دو صحنه، مهاجمان رایو بی دقت کار کردند و البته واکنش های مارک آندره تراشتگن هم در بسته ماندن دروازه بارسا بی تاثیر نبود.

1735185

ژاوی در نشست خبری پس از بازی از عملکرد تراشتگن قدردانی کرد و گفت:« او همیشه برای ما بازیکن مهمی بوده و بازهم عالی کار کرد. همیشه در مورد تسلط بر توپ و میدان حرف می زنیم و این از خط دروازه شروع می شود. تراشتگن در بازی با پا تبحر دارد و دو بار هم ما را نجات داد. واکنش هایی تعیین کننده داشت و مدیونش هستیم. فقط افسوس که نتوانستیم گلزنی کنیم و برنده شویم. برای مارک خوشحالم.»

ژاوی در مورد ناکامی روبرت لواندوفسکی در گلزنی گفت:« از بازی او رضایت دارم. روبرت در خدمت تیم بود و خوب بازی کرد. در خلق موقعیت خوب نبودیم و شانس های زیادی نصیب مهاجمان نشد. در پایان بازی روبرت را هم مثل دیگر بازیکنان، ناراحت و ناامید دیدم ولی نیازی به نگرانی نیست. لواندوفسکی مهاجمی سرنوشت‌ساز برای ما خواهد بود و در این هیچ تردیدی ندارم. به زودی گلزنی هایش شروع می شود.»

1735186

مصدومیت فرانک کسیه و پدری:« خیر، هیچ مصدومی نداریم و مشکل پدری هم جدی نیست.»

ترس از تکرار ناکامی فصل قبل:« پس از یک پیش فصل خوب، انتظارات از تیم بالا بود. هواداران منتظر پیروزی ما بودند و این طبیعی است ولی ناامیدشان کردیم. شاید سطح بالای انتظارات، کمی روی بازیکنان تاثیر منفی گذاشته بود. هدف ما کسب جام در فصل جاری است و تازه در ابتدای راه هستیم.»

دیدگاه‌ها