کد خبر : 1838272 | 23 مرداد 1401 ساعت 14:50 | 28.1K بازدید | 16 دیدگاه

تن‌هاخ را فریب دادند

یونایتد بی‌آبرو شده؛ چرا باید برای دی‌یونگ التماس کرد؟

ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد، معتقد است که این باشگاه باید قید جذب فرانکی دی‌یونگ را بزند.

یونایتد بی‌آبرو شده؛ چرا باید برای دی‌یونگ التماس کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، آینده‌ای تضمین شده در این باشگاه ندارد. با وجود مصاحبه‌های اخیر خوان لاپورتا و ژاوی اما مشخص نیست که در پایان نقل و انتقالات تابستانی، او همچنان بازیکن بارسلونا باشد.

دی یونگ از منچستریونایتد و چلسی پیشنهاد دارد و البته بارها گفته است که دوست دارد در بارسلونا بماند اما برای ماندن باید قراردادی جدید امضا کند و در آن بیش از نیمی از دستمزد خود را نیز کاهش دهد. دی یونگ با این درخواست مخالفت کرده و کمتر از سه هفته برای تصمیم گیری نهایی فرصت دارد.

1734200

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، که سابقه کار با دی یونگ در آژاکس را دارد، در تماس مداوم با این بازیکن است و می‌خواهد او را در یونایتد داشته باشد اما مشکل اینجاست که شیاطین سرخ فصل جاری باید در لیگ اروپا به میدان بروند ولی دی یونگ قصد بازی در لیگ قهرمانان را دارد. به همین دلیل گفته می‌شود شانس چلسی بیشتر از منچستریونایتد است.

روز گذشته دیلی میل ادعا کرد که منچستریونایتد قصد دارد با ارائه پیشنهادی جدید، کار انتقال دی یونگ را نهایی کند اما ریو فردیناند، کاپیتان سابق یونایتد، معتقد است که دیگر نباید به این بازیکن فکر کرد.

1732248

فردیناند گفت:« متاسف و شرمسارم که منچستریونایتد به این وضعیت دچار شده است. چرا باشگاه باید هفته ها تلاش کند تا از یک بازیکن پاسخ مثبت بگیرد؟ فرانکی دی یونگ هافبک بسیار خوبی است ولی چند بار به صراحت گفته که دوست ندارد برای یونایتد بازی کند اما باشگاه به جای اینکه روی بازیکنی دیگر تمرکز کند، با خواهش و التماس از او می خواهد تا نظرش را تغییر دهد. چرا یونایتد به چنین حال و روزی دچار شده است؟ مدیران فعلی منچستریونایتد با این رفتارها، باشگاه را بی اعتبار کرده اند. فکر می کنید مربیانی مثل سر الکس فرگوسن، پپ گواردیولا یا یورگن کلوپ، اجازه چنین کاری را می دادند؟»

فردیناند با اشاره به شکست 4-0 روز گذشته یونایتد برابر برنتفورد نیز گفت:« برای بازیکنان متاسف نیستم و ناراحتی‌ام برای اریک تن هاخ است. او با امید و آرزوهای زیادی قبول کرد مربی منچستریونایتد شود و مدیران باشگاه به او وعده جذب ستاره های بزرگ را داده بودند ولی او الان حس یک انسان فریب خورده را دارد. هیچ کدام از وعده هایی که به تن هاخ داده بودند، عملی نشده است.»

دیدگاه‌ها