کد خبر : 1838274 | 23 مرداد 1401 ساعت 15:15 | 33.9K بازدید | 14 دیدگاه

گزارش اسپورت

نمره ضعیف برای 4 بازیکن؛ مقصران توقف خانگی بارسا

در شبی که بارسلونا برابر رایو وایه‌کانو بدون گل متوقف شد، 4 بازیکن ناامید کننده کار کردند.

نمره ضعیف برای 4 بازیکن؛ مقصران توقف خانگی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در نوکمپ برابر رایو وایه‌کانو بدون گل متوقف شد تا شروعی ناامیدکننده در لالیگا داشته باشد. پس از کسب نتایج خوب در بازی های پیش فصل و به خصوص با خریدهای بزرگی که بارسلونا داشت، انتظار می رفت در هفته اول لالیگا، یک پیروزی بی حرف و حدیث به دست بیاورد ولی چنین نشد.

1735061

در شبی که بارسلونا خوش شانس هم بود که بازنده نشد، عملکرد چهار بازیکن این تیم دور از انتظار بود. اسپورت به رونالد آرائوخو، گاوی، جوردی آلبا و عثمان دمبله نمره پایینی داده و عملکرد آنها را زیر سوال برده است. همچنین روبرت لواندوفسکی هم مطابق انتظارات کار نکرد و دو شانس خوب را مقابل دروازه از دست داد.

1735211

ضعیف‌ترین‌های بارسا

آرائوخو: مدافع اروگوئه ای کار را از سمت راست شروع کرد و در دقایق پایانی با ورود سرجی روبرتو به قلب دفاع رفت. بیشتر حملات رایو در نیمه نخست از سمت او بود و چند بار نیز مغلوب آلوارو، بال خوش تکنیک حریف شد.

1735210

آلبا: این بازیکن همچنان از روزهای اوج خود به دور است. آلبا در دفاع بهتر بود ولی در حمله نتوانست کار خاصی انجام دهد. چند ارسال بی هدف داشت و در مجموع بازی خوبی را از او شاهد نبودیم.

1735209

گاوی: هافبک جوان بارسا شخصیت همیشگی را در میدان نداشت و گم بود. هرچند گاوی در نبردهای نفر به نفر اغلب پیروز شد ولی در خلق موقعیت خوب کار نکرد و دقیقه 60 جای خود را به فرانکی دی یونگ داد.

1735212

عثمان دمبله: دمبله بازی را به عنوان بال چپ شروع کرد و نیمه دوم با خروج رافینیا به سمت راست رفت. یک شانس گلزنی خوب داشت که با بی دقتی از دست داد. حرکاتش قابل پیش بینی بود و یک کارت زرد هم گرفت. او نیمه دوم بهتر شد ولی در مجموع با ارسال پاس های اشتباه و ضربات بی دقت، نتوانست بازیکن موثری باشد.

دیدگاه‌ها