کد خبر : 1838294 | 23 مرداد 1401 ساعت 17:19 | 16.6K بازدید | 17 دیدگاه

کار ما هنوز تمام نشده

لاپورتا: شجاع بودیم و خدا هم به بارسا کمک کرد

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا از روند کار خود و تیم مدیریت ورزشی‌اش در نقل و انتقالات تابستانی، رضایت کامل دارد.

لاپورتا: شجاع بودیم و خدا هم به بارسا کمک کرد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا در شرایط بد اقتصادی قرار داشت ولی خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، در دو ماه گذشته با طرح‌های اقتصادی ویژه خود، توانسته شرایط را تا اندازه‌ای بهبود ببخشد. بارسلونا 25 درصد از حق پخش بازی‌های خود را فروخت و هفته پیش نیز 24.5 درصد از بارسا استودیو را به ارزش 100 میلیون یورو واگذار کرد تا در مجموع بیش از 700 میلیون یورو درآمدزایی کند. بارسا اما برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید نیاز به فعال کردن اهرم مالی چهارم داشت و با فروش 24.5 درصد دیگر از بارسا استودیو، توانست 100 میلیون یوروی دیگر نیز به‌دست بیاورد، با این حال هنوز نتوانسته قرارداد ژول کُنده را ثبت کند.

1732499

بارسا شب گذشته در هفته نخست لالیگا برابر رایو وایه‌کانو در نوکمپ بدون گل متوقف شد. خوان لاپورتا، رئیس بارسا اما نگران نیست. او به خبرنگاران گفت:« ما یک کار عالی را انجام دادیم و تقریبا هر چه که کادر فنی نیاز داشت؛ فراهم کردیم. بازیکنان خوب و بزرگی را جذب کرده‌ایم و در این راه تیم مدیریت ورزشی و کادر فنی بسیار تلاش کردند. شجاع بودیم و به کاری که می‌کردیم ایمان داشتیم. البته خدا هم به بارسلونا کمک کرد. حالا فقط ثبت قرارداد کُنده باقی مانده که به‌زودی این مشکل نیز حل خواهد شد. برای جذب بازیکن جدید، باید یک بازیکن نیز از جمع ما جدا شود. ببینیم چه خواهد شد.»

1734456

لاپورتا در مورد احتمال جذب مارکوس آلونسو و برناردو سیلوا گفت:« من هرگز در مورد بازیکنان تیم‌های دیگر حرف نمی‌زنم. این بی احترامی به باشگاه‌های‌شان است. اگر بازیکنی بخواهیم، با باشگاه او مستقیم حرف خواهیم زد. اگر سخت تلاش کنید و ایمان داشته باشید، موفق خواهید شد. هنوز کار ما در نقل و انتقالات تمام نشده است. 17 روز دیگر باقی‌مانده و می‌خواهیم تیمی بهتر و رقابتی‌تر داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها