کد خبر : 1838296 | 23 مرداد 1401 ساعت 17:32 | 14.4K بازدید | 5 دیدگاه

کری‌خوانی بازیکن تیم ملی زنان پس از صعود به فینال

بازیکن تیم ملی والیبال زنان ایران پس از پیروزی برابر تیم جمهوری آذربایجان در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برای رقبا کری خواند.

کری‌خوانی بازیکن تیم ملی زنان پس از صعود به فینال

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال زنان ایران امروز در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی به مصاف آذربایجان قدرتمند رفت و با نتیجه ٣-١ حریف خود را شکست داد تا علاوه‌بر رقم زدن یک شگفتی به فینال مسابقات نیز صعود کرده باشد.

مائده برهانی پس از پیروزی زنان ملی‌پوش کشور برابر آذربایجان در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: خداراشکر می‌کنم که برای اولین بار مدالی معتبر برای والیبال زنان کسب می‌کنیم. مدالی که بسیار زودتر از این‌ها می‌توانستیم به دست آوریم چون استحقاق آن را داشتیم.
وی ادامه داد: مدال نقره این مسابقات فعلا به‌صورت گارانتی نزد ایران است تا فردا که به زمین رویم تا بهترین مدال را با یاری خدا، کادر فنی و تلاش بازیکنان به‌دست آوریم.

1735250

برهانی با اشاره به توانمندی بازیکنان تیم ملی زنان گفت: شاید روی کاغذ تیم ملی زنان تیم چهارم یا پنجم بوده اما در دو مسابقه اخیر نشان دادیم که دختر ایرانی توانایی رسیدن به هر هدف و آرمانی را در ورزش دارد. به هم‌تیمی‌هایم افتخار می‌کنم و معتقدم اتفاقی بزرگ افتاده است. خانواده والیبال باید درک کند که چه اتفاق بزرگ و ارزشمندی برای والیبال زنان ایران افتاده و قطعا هم درک خواهد کرد.

تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست جمهوری آذربایجان شد تا طلسم 56 ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود و سکوی شاگردان کمپدلی که نخستین مقام بعد از انقلاب این تیم است، قطعی شود.

دیدگاه‌ها