کد خبر : 1838301 | 23 مرداد 1401 ساعت 17:57 | 12.5K بازدید | 3 دیدگاه

قلعه‌نویی: وقتی به او بازی می‌دهم که کارایی داشته باشد؛

چرا وسلی گومز برای گل‌گهر بازی نکرد

امیرقلعه‌نویی در پایان دیدار برابر تراکتور که با پیروزی ارزشمند تیمش همراه شد توضیحاتی درباره دلیل عدم استفاده از خرید جدید برزیلی‌اش ارائه کرد.

چرا وسلی گومز برای گل‌گهر بازی نکرد

به گزارش  "ورزش سه"، یکی از پر سر و صداترین خریدهای تابستانی لیگ برتر پیوستن سعید صادقی از گل گهر به پرسپولیس بود که مدت‌ها ذهن اهالی فوتبال را به خودش اختصاص داده بود و درنهایت هم این بازیکن در حالی‌که چند تیم از جمله گل‌‎گهر به دنبال جذب او بودند تصمیم گرفت شاگرد یحیی گل‌محمدی شود.
از سوی دیگر وقتی گل‌گهر این بازیکن را از دست داد، در شرایطی که امیر قلعه‌نویی و تیمش پنجره تابستانی بی سر و صدایی را پشت سر گذاشتند و تنها یکی دو بازیکن جدید به اردوی این تیم اضافه شدند، اقدام به جذب وسلی گومز کرد که هم کارنامه خوبی دارد و هم از توانایی بالایی برای کمک به آبی‌پوشان سیرجانی برخوردار است. 

1735257

این بازیکن که 6 سال سابقه حضور در اتلتیکو مینیرو، باشگاه معروف برزیلی را دارد و در سال‌های اخیر نیز در شرق آسیا و ویسل کوبه در کنار اینیستا به میدان رفته، از اردوی ترکیه به تمرینات گل‌گهر اضافه شده و به همین دلیل امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت در بازی روز گذشته برابر شاگردان قربان بردیف از این بازیکن در ترکیب تیمش بهره نبرد.
سرمربی سابق سپاهان که روز گذشته از امتیاز هزار در تاریخ لیگ برتر گذر کرد در نشست مطبوعاتی‌اش در واکنش به سوالی درباره دلیل عدم استفاده از وسلی گومز اینطور توضیح داد:« او از یک قاره دیگر آمده و بازیکن تأثیرگذاری است. او باید آرام آرام به چرخه تیم اضافه شود تا وقتی آمد کارایی داشته باشد. به خاطر اختلاف ساعت زمان می‌برد تا با تیم هماهنگ شود.» 
این‌ها دلایلی است که امیر قلعه‌نویی ترجیح داد با اتکا به آنها از وسلی گومز بهره نبرد و البته تیمش در یک بازی حساس و سخت به سه امتیاز رسید. با این حال خیلی از علاقه‌مندان در فوتبال کنجکاو هستند تا اولین نمایش این بازیکن که می‌تواند فضای جدیدی در گل‌گهر با توانایی‌هایش ایجاد کنند؛ ببینند.

دیدگاه‌ها