کد خبر : 1838307 | 23 مرداد 1401 ساعت 17:40 | 15.6K بازدید | 7 دیدگاه

ادعای مارکا؛

ژاوی نگران است؛ دستور برای جذب یک مدافع راست

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، نگران دفاع راست است و از مدیران باشگاه درخواست جذب یک بازیکن جدید برای این منطقه کرده است.

ژاوی نگران است؛ دستور برای جذب یک مدافع راست

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک بازی رسمی کافی بود تا ژاوی متوجه شود تیمش در دفاع راست مشکل دارد و این منطقه باید تقویت شود. او پس از توقف خانگی برابر رایو وایه‌کانو و در نشست خبری خود تایید کرد که نگران دفاع راست است و باید با مدیران باشگاه در این رابطه صحبت کند.

1735211

بارسلونا بازی را با رونالد آرائوخو در دفاع راست شروع کرد اما پس از چند اشتباه از سوی این مدافع اروگوئه‌ای، ژاوی ترجیح داد در نیمه دوم، سرجی روبرتو را وارد زمین کند. روبرتو سال‌هاست که در این پست بازی می‌کند ولی ژاوی معتقد است که بارسلونا به بازیکنی باکیفیت‌تر برای دفاع راست نیاز دارد. پس از پاسخ منفی ژول کُنده به ژاوی برای بازی در دفاع راست، او حالا درخواست جذب یک مدافع راست جدید را داده است.

1731701

بارسلونا ابتدا روی خلوت کردن فهرست خود تمرکز کرده است. به ساموئل اومتیتی، سرجینیو دِست و مارتین برایثویت اعلام شده است که باید تا سه هفته پیش رو به تیمی دیگر بروند ضمن اینکه احتمال جدایی ممفیس دیپای، پی‌یر امریک اوبامیانگ و فرانکی دی یونگ نیز بالاست. بارسلونا همچنین قصد دارد برای جذب مارکوس آلونسو و برناردو سیلوا نیز اقدام کند ولی در ابتدا باید تکلیف خروجی‌ها مشخص شود.

1735255

 اگر تیم مدیریت ورزشی بارسا تا روز گذشته تنها به جذب آلونسو و برناردو فکر می‌کرد، حالا و با درخواست ژاوی، باید بررسی‌ها برای جذب یک مدافع راست را نیز شروع کند. بدون خروج بازیکنان و نیز کاهش دستمزد سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه این اتفاق غیرممکن خواهد بود. مدیران بارسا روزهای سخت و شلوغی را پیش رو دارند.

دیدگاه‌ها